Кізюк О. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka aspekty społeczno-prawne, 2025. с. 469-479.
|
Текст
Olena Kizyuk.pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
У статті схарактеризовано теоретичні засади професійної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в закладі вищої педагогічної освіти до соціалізації учнів, сутність якої складають традиційний та інституційний психолого-педагогічні механізми побудови процесу їхньої соціалізації. Здійснено удосконалення сутнісних ознак провідного поняття «соціальна адаптація» і «соціалізація» з філософсько-культурологічних, психолого-педагогічних, соціологічних та соціально педагогічних позицій. Схарактеризовано власне процес соціалізації у межах чотирьох провідних напрямів: самостійно невимушеної соціалізації учнів, частково-спрямованої соціалізації учнів, відносно контрольованої соціалізації учнів та свідомої соціалізації учнів.
Визначено сутність, структуру побудови та функції розроблених у процесі дослідження трьох логічно пов’язаних між собою і вплетених у канву освітнього процесу закладу вищої педагогічної освіти педагогічних умов, відповідних їм форм, методів, засобів і методичних прийомів реалізації змісту підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до соціалізації учнів. Такими педагогічними умовами є налагодження тісного взаємозв’язку між процесами набуття системних наукових і фахових знань, формування практичних умінь і навичок їх застосування у майбутній професійній діяльності з соціалізації учнів у закладі загальної середньої освіти; усвідомлення майбутніми вчителями іноземної мови у процесі їхньої професійної підготовки власної готовності до здійснення соціалізації школярів; застосування у логічній єдності як традиційних, так і інноваційних форм, методів і засобів підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до соціалізації учнів, що сприяє формуванню майбутнього соціально активного вчителя-професіонала.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кізюк О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземної мови до соціалізації учнів / О.Кізюк // W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka aspekty społeczno-prawne / pod. red. : A.Palak, B.Skarek, J.Stadnczenko. - Warszawa, 2025. - P. 469-479. ISBN 978-83-66552-82-1 |
| Ключові слова: | соціальна адаптація, соціалізація, соціалізація учнів, педагогічні умови, професійна підготовка, майбутні вчителі іноземної мови, заклад вищої педагогічної освіти |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 05 Груд 2025 22:19 |
| Останні зміни: | 05 Груд 2025 22:19 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19410 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



