Яковишина Т.В. (2025) ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ПРИНЦИПИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Педагогічна Академія: наукові записки, 2025: Вип. 17. ISSN 2786-9458
|
Текст
Яковишина Т. (2025) Здоров’язбережувальні принципи соціалізації дітей молодшого.pdf Завантажити (207kB) |
Анотація
У публікації окреслено зміст здоров’язбережувальної педагогіки та здоров’язбережувальної соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами. Акцентується увага на актуальності здоров’язбережувальної педагогіки та здоров’язбережувальної соціалізації молодших школярів, що обумовлено багатьма чинниками, зокрема змінами в соціально-економічному середовищі, в системі освіти, пандемією COVID-2019 та воєнним станом, а також зростанням проблем зі здоров’ям серед дітей. У цьому контексті важливо враховувати потреби в розвитку і вихованні дітей з особливими освітніми потребами, їхньому фізичному та психічному здоров’ї, а також потреби у формуванні здорових соціальних зв’язків. Забезпечення здоров’язбережувальної соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами є ключовим фактором для формування гармонійно розвинутих осіб, здатних ефективно функціонувати в соціумі, зберігаючи своє здоров’я і забезпечуючи соціальну активність. Це сприяє загальному підвищенню якості життя майбутніх поколінь, а також запобігає виникненню численних проблем із здоров’ям у дорослому віці.
The publication outlines the content of health-preserving pedagogy and health-preserving socialisation of primary schoolchildren with special educational needs. Attention is focused on the relevance of health-promoting pedagogy and health-promoting socialisation of primary schoolchildren, which is due to many factors, including changes in the socio-economic environment, in the education system, the COVID-2019 pandemic and martial law, as well as the growth of health problems among children. In this context, it is important to take into account the developmental and educational needs of children with special educational needs, their physical and mental health, as well as the need to form healthy social relationships. Ensuring the health-preserving socialisation of primary school children with special educational needs is a key factor in the formation of harmoniously developed individuals who are able to function effectively in society, maintaining their health and ensuring social activity. This contributes to the overall improvement of the quality of life of future generations and prevents the emergence of numerous health problems in adulthood.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т. В. Здоров'язбережувальні принципи соціалізації дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами / Т. В. Яковишина // Педагогічна Академія: наукові записки. - 2025. - Вип. 17. |
| Ключові слова: | діти молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами, здоров’язбережувальна педагогіка, здоров’язбережувальна соціалізація, соціалізація; primary school children with special educational needs, healthpreserving pedagogy, health-preserving socialisation, socialisation |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 613 Гігієна в цілому. Особисте здоров'я та гігієна |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
| Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
| Дата внесення: | 15 Груд 2025 10:12 |
| Останні зміни: | 15 Груд 2025 10:12 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19461 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



