Вєтрова І.М. та Потапчук С. (2025) ТРУДНОЩІ ВПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНСЬКИХ ШКОЛАХ. Інноватика у вихованні, 2025: Вип. 21. с. 75-85. ISSN 2411-4553
|
Текст
Вєтрова І., Потапчук С..pdf Завантажити (6MB) |
Анотація
У статті проаналізовано спектр труднощів впровадження навчальної автономії на уроках англійської мови в українських школах. Метою дослідження є узагальнення проблем, висвітлених у науковій літературі, та виявлення основних чинників, які ускладнюють розвиток здатності учнів самостійно керувати власним навчанням упродовж вивчення іноземної мови. Автори актуалізують тему розвитку навчальної автономії в умовах реформування освіти, поширення дистанційного навчання та війни в Україні. У дослідженні представлені дані опитування на основі анкетування та інтерв’ю з учителями англійської мови. Аналіз результатів засвідчив, що основними перешкодами є: емоційне виснаження вчителів, психологічні бар’єри учнів, обмежений доступ до ресурсів, нестабільне навчальне середовище, зниження мотивації, нестача самодисципліни та інституційна інерція. Особливо наголошується на потребі методичної підтримки педагогів та створенні адаптивного навчального середовища. Автономія розглядається не лише як освітній інструмент, але і як стратегія виживання й розвитку учнів в умовах нестабільності.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Вєтрова І. Труднощі впровадження навчальної автономії на уроці англійської мови в українських школах / І.Вєтрова, С. Потапчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - 2025. - Вип.21. - С.75-85. DOI: 10.35619/iiu.v1i21.663 |
| Ключові слова: | проблеми реалізації автономії, навчальна автономія, урок англійської мови, українська школа, виклики, війна, педагогічна підтримка |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 15 Груд 2025 21:04 |
| Останні зміни: | 15 Груд 2025 21:04 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19469 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



