Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНТЕГРАЦІЯ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Мічуда Н.М. та Камінська Д. (2025) ІНТЕГРАЦІЯ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Філологічна освіта: теорія, методика, практика, 2025. с. 42-46.

[img] Текст
Мічуда Наталія, Камінська Дарина.pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті висвітлено питання реалізації інтеграції у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку. Конкретизовано поняття "міжпредметна інтеграція". Розглянуто змістові та процесуальні аспекти інтеграції освітньої лінії "Іноземна мова" з іншими лініями розвитку дошкільників. Розкрито практичні шляхи реалізації міжпредметної інтеграції на заняттях з англійської мови в закладах дошкільної освіти. Стаття присвячена проблемі реалізації інтеграції у процесі викладання іноземної мови дітям дошкільного віку. Інтеграція розглядається як важливий засіб модернізації сучасної системи дошкільної освіти, оскільки вона допомагає дітям отримати єдине, цілісне бачення реальності. Встановлено, що саме міждисциплінарна інтеграція найбільш ефективна у викладанні іноземної мови дітям дошкільного віку, оскільки вона ґрунтується на встановленні взаємозв’язків між різними освітніми лініями дітей дошкільного віку, висвітленими у навчальних програмах дошкільних навчальних закладів, де іноземна мова, а саме англійська є координаційною точкою. Міждисциплінарна інтеграція дає можливість забезпечити зміст асиміляції англійської мови дітьми, включаючи знання та навички, які вони отримали в різних областях. Спираючись на результати проведеного дослідження, описано мистецьку, фізичну, пізнавальну, трудову, драматичну діяльність, роз’яснюється послідовність вчительських дій у процесі інтеграції в контекст занять з англійської мови в дошкільному закладі.
The article deals with the problem of the realization of integration in the process of teaching a foreign language to children of preschool age. Integration is viewed as an important means of contemporary preschool educational system modernization as it helps children to get a unified, holistic vision of reality, synchronizes and synergistically unites cognitive and game activities of children in the field of learning content assimilation. The authors specify the meaning of the concept "interdisciplinary integration" consider this type of integration the most effective in teaching a foreign language to children of preschool age, as it is based on establishing relationships between different educational lines of preschool children, highlighted in syllabus requirements for preschool educational institutions where a foreign language, namely English is a focal point. The interdisciplinary integration gives an opportunity to ensure the content of English language assimilation by children, involving the knowledge and skills that they obtained in different fields. The authors analyze the syllabus requirements, define the content and procedural aspects of integration of the educational line "Foreign Language with lines: "Child’s Personality", "Child in the World of Culture”, "Child’s Activity”, "Child in Sensory and Cognitive Development”, "Child’s speech development”, "Child in Natural Environment", "Child in a society". The practical ways of the realization of interdisciplinary integration based on combination of language and speech activity of the learners with musical, art, physical, cognitive, labour, drama activities are described. The succession of the teachers’ actions in the process of integration incorporation into the context of English language classes in preschool institution is explained.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мічуда Н. М. Інтеграція у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку / Н. М. Мічуда, Д. Камінська // Філологічна освіта: теорія, методика, практика : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 42-46.
Ключові слова: інтеграція, міжпредметна інтеграція, освітні лінії, навчання іноземної мови, діти дошкільного віку; integration, interdisciplinary integration, educational lines, teaching a foreign language, children of preschool age
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 18 Груд 2025 10:19
Останні зміни: 18 Груд 2025 10:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19523

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу