Стельмашук Ж.Г. (2025) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ДИТЯЧИХ ЗАКЛАДАХ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ. Інноватика у вихованні, 2025: Вип. 22. с. 193-199. ISSN 2411-4553
|
Текст
Стельмашук Ж..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
У статті розкрито педагогічний потенціал вибіркової навчальної дисципліни «Методика виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення і відпочинку» під час формування готовності майбутніх учителів початкових класів до здійснення виховної діяльності в зазначених закладах. З’ясовано, що готовність майбутнього вчителя початкових класів до виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку є інтегрованою особистісною якістю сформованою в процесі професійної підготовки, що відображає позитивну мотивацію до організації визначеного виду діяльності, прагнення до фахової самореалізації, що ґрунтуються на системі професійних знань, умінь і навичок, практичному досвіді з питань організації виховного процесу в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а також наявністю особистісних якостей і рис, необхідних для вирішення відповідних завдань. Виділено її компоненти (мотиваційний, когнітивний, процесуальний та рефлексивний).
Схарактеризовано тематичне наповнення курсу. Наведено приклади окремих форм і методів навчальної діяльності, зокрема інтерактивних, що сприяють оволодінню здобувачами освіти зазначеним видом готовності.
Зроблено висновок, що вивчення цієї дисципліни сприяє формуванню висококваліфікованого майбутнього вчителя початкових класів, який володіє необхідними професійними знаннями, вміннями та навичками, практичним досвідом організації виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, має стійку мотивацію та особистісні якості, необхідні для
ефективної взаємодії з молодшими школярами.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Стельмашук Ж. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку / Ж.Стельмашук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - 2025. - Вип.22. - С. 193-199. DOI: 10.35619/iiu.v1i22.704 |
| Ключові слова: | готовність до виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, компоненти готовності (мотиваційний, когнітивний, процесуальний, рефлексивний), майбутні вчителі початкових класів, заклади оздоровлення та відпочинку, навчальна дисципліна «Методика виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення і відпочинку» |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 379.8 Дозвілля |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 23 Груд 2025 22:21 |
| Останні зміни: | 23 Груд 2025 22:21 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19615 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



