Солончук В.С. та Веремчук А.П. (2019) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНОГО УСТРОЮ В УКРАЇНІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 188-190.
|
Текст
Солончук В.С., Веремчук А.П..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Солончук В.С. Інклюзивна освіта як модель сучасного соціального устрою в Україні / В.С.Солончук, А.П.Веремчук // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів регіональної наук.-практ. конф. (м. Рівне, 27 листоп. 2019 р.). - Рівне, 2019. - С. 188-190. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 17 Груд 2020 09:04 |
Останні зміни: | 17 Груд 2020 09:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2220 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |