Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕРМІНІВ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Степанова О.І. (2017) ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕРМІНІВ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2017 (Вип.68). с. 64-67. ISSN 2519-2558

[img]
Перегляд
Текст
Степанова О.І. Острог.pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто спеціальну лексику корекційної педагогіки, проаналізовано її структурну організацію в термінологічному полі, визначено місце одиниць у семантичному полі, їхній взаємозв'язок з іншими лексемами термінологічного словника, здійснено семний аналіз номінативних одиниць і семантичних процесів у сфері вузькоспеціального вживання. Термін спеціальної педагогіки досліджено як системну одиницю, що розвивається під впливом як інтра-, так і екстралінгвальних чинників.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Степанова О.І. Лексико-семантичні особливості термінів корекційної педагогіки / О.І.Степанова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". - Острог, 2017. - Вип. 68. - С. 64-67.
Ключові слова: термін, термінологічна система корекційної педагогіки, лексико-семантична група, лексико-семантичне поле, синонімія, антонімія, полісемія
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 19 Груд 2020 18:18
Останні зміни: 19 Груд 2020 18:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2241

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу