Степанова О.І. (2017) ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕРМІНІВ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2017 (Вип.68). с. 64-67. ISSN 2519-2558
|
Текст
Степанова О.І. Острог.pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто спеціальну лексику корекційної педагогіки, проаналізовано її структурну організацію в термінологічному полі, визначено місце одиниць у семантичному полі, їхній взаємозв'язок з іншими лексемами термінологічного словника, здійснено семний аналіз номінативних одиниць і семантичних процесів у сфері вузькоспеціального вживання. Термін спеціальної педагогіки досліджено як системну одиницю, що розвивається під впливом як інтра-, так і екстралінгвальних чинників.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Степанова О.І. Лексико-семантичні особливості термінів корекційної педагогіки / О.І.Степанова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". - Острог, 2017. - Вип. 68. - С. 64-67. |
Ключові слова: | термін, термінологічна система корекційної педагогіки, лексико-семантична група, лексико-семантичне поле, синонімія, антонімія, полісемія |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 19 Груд 2020 18:18 |
Останні зміни: | 19 Груд 2020 18:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2241 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |