Степанова О.І. (2018) МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ В КОНТЕКСТІ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ. Теоретична і дидактична філологія, 2018 (Вип.28). с. 140-147.
|
Текст
Степанова О.І. Пуреяслав-Хмельницький.pdf Завантажити (868kB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено сутність мовленнєвої компетенції, її значущість і феноменальність. Проаналізовано різні підходи до визначення понять "компетенція", "компетентність", їхні дефініції з позиції автора. Окреслено загальні (ЗК), спеціальні (СК), інтегральна (ІК) компотентності навчальної дисципліни "Культура мовлення та виразне читання". Обгрунтовано необхідність формування мовленнєвої компетенції у випусника педагогічного вишу, зокрема в майбутнього вихователя як однієї з ключових, оскільки вона зумовлює, з одного боку, особистісний розвиток людини, а з другого - суспільства в цілому.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Степанова О. Мовленнєва компетенція в контексті освітньої парадигми майбутнього вихователя / О.Степанова // Теоретична і дидактична філологія. Серія: Педагогіка : зб. наук. пр. - Переяслав-Хмельницький, 2018. - Вип. 28. - С. 140-147. |
Ключові слова: | компетентісний підхід, мовна особистість, мовленнєва діяльність, мовна і комунікативна компетенція, мовленнєва компетенція, компетентність, загальні компетентності (ЗК), спеціальні компетентності (СК), інтегральна компетентність (ІК) |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 19 Груд 2020 18:38 |
Останні зміни: | 19 Груд 2020 18:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2242 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |