Ногачевська І.О. (2013) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК СПОСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 97-100.
|
Текст
Ногачевська І.О..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито сутність інтерпретації з точки зору методології філософської герменевтики. Поданий аналіз принципам інтерпретації художнього тексту. Подана характеристика діалогічної природи інтерпретації і розуміння тексту, описанні компоненти читання літературних творів, представленні в психологічній літературі. Запропоновані приклади інтерпретації поетичних текстів студентами-філологами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ногачевська І.О. Інтерпретація художнього тексту як спосіб вдосконалення лінгвістичної освіти студента-філолога / І.О.Ногачевська // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2013. - Вип. 1. - С. 97-100. |
Ключові слова: | філософська герменевтика, інтерпретація, розуміння, художній текст, компоненти читання літературних творів, поетичні тексти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 30 Груд 2020 07:04 |
Останні зміни: | 30 Груд 2020 07:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2342 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |