Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК СПОСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА

Ногачевська І.О. (2013) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК СПОСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 97-100.

[img]
Перегляд
Текст
Ногачевська І.О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито сутність інтерпретації з точки зору методології філософської герменевтики. Поданий аналіз принципам інтерпретації художнього тексту. Подана характеристика діалогічної природи інтерпретації і розуміння тексту, описанні компоненти читання літературних творів, представленні в психологічній літературі. Запропоновані приклади інтерпретації поетичних текстів студентами-філологами.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ногачевська І.О. Інтерпретація художнього тексту як спосіб вдосконалення лінгвістичної освіти студента-філолога / І.О.Ногачевська // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2013. - Вип. 1. - С. 97-100.
Ключові слова: філософська герменевтика, інтерпретація, розуміння, художній текст, компоненти читання літературних творів, поетичні тексти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 30 Груд 2020 07:04
Останні зміни: 30 Груд 2020 07:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2342

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу