Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ КОМП'ЮТЕРНІЙ ПІДТРИМЦІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВНЗ

Сергієнко В.П. та Войтович І.С. та Войтович О.П. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ КОМП'ЮТЕРНІЙ ПІДТРИМЦІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 26-28.

[img]
Перегляд
Текст
Сергієнко В.П., Войтович І.С., Войтович О.П..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито особливості формування інформаційних компетентностей студентів університетів в три етапи: під час вивчення основ роботи з ІКТ, під час вивчення предметів професійного циклу, під час інтегрованої навчально-пізнавальної та проектної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сергієнко В.П. Психолого-педагогічні особливості реалізації компетентнісного підходу при комп'ютерній підтримці вивчення фахових дисциплін у ВНЗ / В.П.Сергієнко, І.С.Войтович, О.П.Войтович // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2013. - Вип. 1. - С. 26-28.
Ключові слова: інформаційна компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, навчально-пізнавальна діяльність, проектна діяльність
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра екології, географії та туризму
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 30 Груд 2020 08:25
Останні зміни: 30 Груд 2020 08:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2350

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу