Шевців З.М. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 96-100.
|
Текст
Шевців З.М..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З.М. Педагогічні умови формування інклюзивної готовності майбутнього вчителя початкових класів до інклюзивного навчання / З.М.Шевців // Професійний розвиток педагога : матеріали ІІІ наук.-практ. Інтернет-конф. “Сучасний вчитель початкової школи: актуальні тенденції та пріоритети” (м. Рівне, 30 листоп. - 1 груд. 2016 р.). – Рівне, 2016. – С. 96-100. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 14 Січ 2021 08:36 |
Останні зміни: | 14 Січ 2021 08:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2597 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |