Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Шевців З.М. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 96-100.

[img]
Перегляд
Текст
Шевців З.М..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шевців З.М. Педагогічні умови формування інклюзивної готовності майбутнього вчителя початкових класів до інклюзивного навчання / З.М.Шевців // Професійний розвиток педагога : матеріали ІІІ наук.-практ. Інтернет-конф. “Сучасний вчитель початкової школи: актуальні тенденції та пріоритети” (м. Рівне, 30 листоп. - 1 груд. 2016 р.). – Рівне, 2016. – С. 96-100.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 14 Січ 2021 08:36
Останні зміни: 14 Січ 2021 08:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2597

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу