Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

NEW ELT METHODOLOGY CURRICULUM: STUDENTS’ EXPECTATIONS OF SCHOOL PRACTICE

Tretiakova K. та Bihunov D. (2020) NEW ELT METHODOLOGY CURRICULUM: STUDENTS’ EXPECTATIONS OF SCHOOL PRACTICE. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 153-159.

[img]
Перегляд
Текст
Tretiakova К., Bihunov D. 2020.pdf

Завантажити (724kB) | Перегляд

Анотація

Заклади вищої і середньої освіти знаходяться в активному пошуку нових стратегій та підходів для заохочення й мотивації студентів вчитися. Постійний рух, необхідність швидкої реакції на глобальні зміни в сучасному українському суспільстві спонукають до пошуку нових можливостей у підготовці студентів до самостійного життя. Молодь має бути готовою до викликів сучасності, щоб у майбутньому гідно виконувати роль громадянина, батька, вчителя тощо.
Ось чому нова типова програма методичної підготовки вчителя освітнього ступеня «бакалавр» (у рамках спільного проєкту Міністерства освіти та науки України та Британської Ради в Україні) була створена як важливий, нагальний та необхідний документ і є втіленням нової освітньої політики. Відповідно до нової Програми студенти проходять шкільну практику упродовж усього курсу методики.
З метою виявлення впевненості студентів у набутих знаннях та розумінні загальних концепцій навчання, оцінювання, професійного розвитку, в оцінці їх особистої підготовки до кар’єри вчителя, ефективності використання набутих знань під час виробничої педагогічної практики в школі, було розроблено опитувальник, в основі якого – найважливіші аспекти нової Типової програми методичної підготовки вчителя освітнього ступеня «бакалавр».
Анкетування було проведено зі студентами, які готувалися до виробничої педагогічної практики й успішно впоралися з попередніми етапами шкільної практики, такими як «Кероване спостереження» і «Асистент вчителя».
Аналіз, синтез та інтерпретація отриманих даних, очікувані результати студентів від їх майбутньої шкільної практики представлена в цій статті.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Tretiakova К. NEW ELT METHODOLOGY CURRICULUM: STUDENTS’ EXPECTATIONS OF SCHOOL PRACTICE / K.Tretiakova, D.Bihunov // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип. 11. - Т. 1. - С. 153-159.
Ключові слова: типова програма, вчитель-практикант, кероване спостереження, асистент вчителя, очікувані результати студентів, опитувальник, студенти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов
Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 05 Черв 2020 11:39
Останні зміни: 12 Черв 2020 09:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/268

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу