NEW ELT METHODOLOGY CURRICULUM: STUDENTS’ EXPECTATIONS OF SCHOOL PRACTICE

Tretiakova K. and Bihunov D. (2020) NEW ELT METHODOLOGY CURRICULUM: STUDENTS’ EXPECTATIONS OF SCHOOL PRACTICE. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 153-159.

[img]
Preview
Text
Tretiakova К., Bihunov D. 2020.pdf

Download (724kB) | Preview

Abstract

Заклади вищої і середньої освіти знаходяться в активному пошуку нових стратегій та підходів для заохочення й мотивації студентів вчитися. Постійний рух, необхідність швидкої реакції на глобальні зміни в сучасному українському суспільстві спонукають до пошуку нових можливостей у підготовці студентів до самостійного життя. Молодь має бути готовою до викликів сучасності, щоб у майбутньому гідно виконувати роль громадянина, батька, вчителя тощо.
Ось чому нова типова програма методичної підготовки вчителя освітнього ступеня «бакалавр» (у рамках спільного проєкту Міністерства освіти та науки України та Британської Ради в Україні) була створена як важливий, нагальний та необхідний документ і є втіленням нової освітньої політики. Відповідно до нової Програми студенти проходять шкільну практику упродовж усього курсу методики.
З метою виявлення впевненості студентів у набутих знаннях та розумінні загальних концепцій навчання, оцінювання, професійного розвитку, в оцінці їх особистої підготовки до кар’єри вчителя, ефективності використання набутих знань під час виробничої педагогічної практики в школі, було розроблено опитувальник, в основі якого – найважливіші аспекти нової Типової програми методичної підготовки вчителя освітнього ступеня «бакалавр».
Анкетування було проведено зі студентами, які готувалися до виробничої педагогічної практики й успішно впоралися з попередніми етапами шкільної практики, такими як «Кероване спостереження» і «Асистент вчителя».
Аналіз, синтез та інтерпретація отриманих даних, очікувані результати студентів від їх майбутньої шкільної практики представлена в цій статті.

Item Type: Article
Additional Information: Tretiakova К. NEW ELT METHODOLOGY CURRICULUM: STUDENTS’ EXPECTATIONS OF SCHOOL PRACTICE / K.Tretiakova, D.Bihunov // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип. 11. - Т. 1. - С. 153-159.
Uncontrolled Keywords: типова програма, вчитель-практикант, кероване спостереження, асистент вчителя, очікувані результати студентів, опитувальник, студенти
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Факультет іноземної філології > Кафедра методики викладання іноземних мов
Факультет іноземної філології > Кафедра практики англійської мови
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 05 Jun 2020 11:39
Last Modified: 12 Jun 2020 09:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/268

Actions (login required)

View Item View Item