Сілкова Е.О. та Власюк М.В. (2015) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 155-157.
|
Текст
Сілкова Е.О., Власюк М.В..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сілкова Е.О. Особистісно-орієнтований підхід до організації процесу навчання учнів початкових класів розв'язувати складені текстові задачі / Е.О.Сілкова, М.В.Власюк // Професійний розвиток педагога : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкових класів: досвід та перспективи", присвяченої 75-річчю Рівнен. держ. гуманіт. ун-т (м. Рівне, 26-27 листоп. 2015 р.). - Рівне, 2015. - С. 155-157. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Січ 2021 20:18 |
Останні зміни: | 16 Січ 2021 20:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2708 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |