ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ

Сілкова Е.О. and Власюк М.В. (2015) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ. Професійний розвиток педагога, 2015. pp. 155-157.

[img]
Preview
Text
Сілкова Е.О., Власюк М.В..pdf

Download (5MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Сілкова Е.О. Особистісно-орієнтований підхід до організації процесу навчання учнів початкових класів розв'язувати складені текстові задачі / Е.О.Сілкова, М.В.Власюк // Професійний розвиток педагога : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкових класів: досвід та перспективи", присвяченої 75-річчю Рівнен. держ. гуманіт. ун-т (м. Рівне, 26-27 листоп. 2015 р.). - Рівне, 2015. - С. 155-157.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Divisions: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 16 Jan 2021 20:18
Last Modified: 16 Jan 2021 20:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2708

Actions (login required)

View Item View Item