Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ

Сілкова Е.О. та Власюк М.В. (2015) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 155-157.

[img]
Перегляд
Текст
Сілкова Е.О., Власюк М.В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сілкова Е.О. Особистісно-орієнтований підхід до організації процесу навчання учнів початкових класів розв'язувати складені текстові задачі / Е.О.Сілкова, М.В.Власюк // Професійний розвиток педагога : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкових класів: досвід та перспективи", присвяченої 75-річчю Рівнен. держ. гуманіт. ун-т (м. Рівне, 26-27 листоп. 2015 р.). - Рівне, 2015. - С. 155-157.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Січ 2021 20:18
Останні зміни: 16 Січ 2021 20:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2708

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу