Федоришин О.П. (2016) КОЛАБОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 289-297.
|
Текст
Федоришин О. П..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається колаборативне навчання як інтерактивний підхід до навчання, де студенти і викладачі працюють разом для того, щоб створити спільну основу знань. У колаборативній моделі студенти і викладачі виконують у навчальному процесі ролі, які зовсім відрізняються від традиційних, орієнтованих на викладача підходів до навчання. Студенти стають повноправними співучасниками навчального процесу, відповідальними не тільки за своє особисте навчання, але й за результати своїх колег. Викладачі виконують роль швидше посередника, який має створити ситуацію та сформулювати ряд завдань, які дають можливість студентам навчатись самостійно.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Федоришин О.П. Колаборативне навчання як інтерактивний метод навчання іноземної мови у вищій школі / О.П.Федоришин // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Рівне, 15 квіт. 2016 р. - Рівне, 2016. - С. 289-297. |
Ключові слова: | колаборативне навчання, інтерактивний підхід, навчальний процес, взаємодія, командна робота, кооперативне навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 20 Січ 2021 08:18 |
Останні зміни: | 20 Січ 2021 08:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2805 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |