Fridrikh A. та Bihunova S. та Nikolaichuk H. (2020) INQUIRY AS A KEY TO DEEPER LEARNING. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 195-202.
|
Текст
Fridrikh F., Bihunova S., Nikolaichuk H..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Анотація
Незважаючи на те, що критичне мислення є життєво важливим навиком не лише під час навчання в університеті, а й у повсякденному житті, студенти часто не готові до нього. Ось чому вже на початкову етапі навчання в закладі вищої освіти слід пояснити, як використовувати практичні стратегії розвитку цих навичок для успішного академічного життя. У своїй діяльності вчителям слід опиратися на таксономією Блума, оскільки це допомагає їм зорієнтуватися на правильному способі навчання, враховуючи найближчі цілі та подальші перспективи. Ніхто не може оволодіти вищим рівнем не оволодівши нижчим, а це потрібно для виховання критично мислячих студентів.
Навчання через пошук – це наполеглива робота, яка сприяє формуванню в студентів глибокого розуміння важливості знань. Авторами статті розроблені методичні рекомендації, які сприятимуть організації пошуково-дослідного навчання студентів. Вони включають: розробку уроків-проєктів; висловлювання експертної оцінки замість критики; планування запитань та їх еволюція.
Оскільки пошуково-дослідне навчання підвищує самостійність і співпрацю учнів та допомагає створити середовище, зосереджене скоріше на дослідженні, а не на відтворенні інформації, автори вважають, що важливою є техніка формулювання питань. Крім того, було виділено чотири фази пошуково-дослідного навчання, а саме: взаємодія (завдання цього етапу – залучення студентів до процесу навчання та зосередження їх уваги на необхідності пошуку), уточнення (завдання цього етапу – узагальнення та категоризація навчання за підтримки вчителя або експерта), опитування (головна ідея – ставити запитання для того, щоб продовжувати самостійний пошук), проєктування (створення релевантного та цікавого результату з метою підтвердження пошуку). Всі ці фази детально описані в статті
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Fridrikh A. INQUIRY AS A KEY TO DEEPER LEARNING / A.Fridrikh, S.Bihunova, H.Nikolaichuk // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип.11. - Т. 2. - С. 195-202. |
Ключові слова: | пошук, пошуково-дослідне навчання, критичне мислення, таксономія Блума, запитання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Черв 2020 07:39 |
Останні зміни: | 12 Черв 2020 08:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/288 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |