Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 28-34.
|
Текст
Mykhalchuk N., Ivashkevych E..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті представлені інноваційні засоби, які використовуються на уроках іноземної мови з метою тестування знань, умінь та навичок учнів, допомагають вчителеві контролювати процес навчання підлітків і спрямовані на розвиток особистості школярів. Розкриті етапи діяльності учнів з текстовим матеріалом, що ґрунтуються як на текстовій інформації, так і на особистому досвідові підлітків.
Зазначено, що перший етап (передтекстовий) слід реалізовувати перед читанням тексту. Вправи на цьому етапі мають бути спрямовані на прогнозування змістової та смислової інформації тексту, а також на усунення можливих труднощів фонетичного, лексичного та граматичного характеру. Другий етап (текстовий) передбачає читання мовчки всього тексту. Процес читання може здійснюватися в класі або вдома за вказівкою вчителя. Третій етап (післятекстовий) передбачає виконання завдань з метою контролю розуміння змісту
прочитаного тексту, а також виконання школярами вправ, спрямованих на опанування учнями мовних засобів, які забезпечуватимуть навички роботи учнями з текстовими фреймами, вміння будувати на їхній основі власні висловлювання на рівні фразової або надфразової єдності. Четвертий етап – етап виконання мовленнєвих вправ, мета якого – розвивати в учнів уміння складати вільні усні монологи на основі смислової інформації тексту. Вправи виконуються одночасно із розв’язанням проблемних завдань, які ґрунтуються не лише на інформації тексту, а й на власному досвідові учнів.
Запропоновано інноваційні засоби перевірки підлітками прочитаного матеріалу. Зазначено, що переклад, як різновид тесту, може бути диференційований залежно від характеру джерела тексту, способу його презентації, попередньої методичної роботи з учнями та організації діяльності на уроці. У середній школі всі типи текстів можуть використовуватися з точки зору їх змістової структури – описовий, розповідний та інформаційний тести тощо. Зміст тексту може бути відтворений повністю або скорочено, може бути як абстрактним, так і вибірковим.
Наступний вид тестового завдання – коментар. Сутність цього виду тесту полягає в тому, що доповідач після отримання певної інформації пояснює своє ставлення до тексту та висловлює у зв’язку з цим свою думку узагальнюючого або оціночного характеру. Прикладами завдань створення коментарів можуть бути, наприклад, запрошення, театральна програма, реклама, статті в газетах чи журналах, міжнародні заходи, жартівливі малюнки тощо.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Mykhalchuk N. INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES / N.Mykhalchuk, E.Ivashkevych // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип.11. - Т. 2. - С. 28-34. |
Ключові слова: | інноваційні засоби, тестування, передтекстовий етап, текстовий етап, післятекстовий етап, етап виконання мовленнєвих вправ |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Черв 2020 07:48 |
Останні зміни: | 12 Черв 2020 08:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/289 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |