Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 28-34.

[img]
Перегляд
Текст
Mykhalchuk N., Ivashkevych E..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті представлені інноваційні засоби, які використовуються на уроках іноземної мови з метою тестування знань, умінь та навичок учнів, допомагають вчителеві контролювати процес навчання підлітків і спрямовані на розвиток особистості школярів. Розкриті етапи діяльності учнів з текстовим матеріалом, що ґрунтуються як на текстовій інформації, так і на особистому досвідові підлітків.
Зазначено, що перший етап (передтекстовий) слід реалізовувати перед читанням тексту. Вправи на цьому етапі мають бути спрямовані на прогнозування змістової та смислової інформації тексту, а також на усунення можливих труднощів фонетичного, лексичного та граматичного характеру. Другий етап (текстовий) передбачає читання мовчки всього тексту. Процес читання може здійснюватися в класі або вдома за вказівкою вчителя. Третій етап (післятекстовий) передбачає виконання завдань з метою контролю розуміння змісту
прочитаного тексту, а також виконання школярами вправ, спрямованих на опанування учнями мовних засобів, які забезпечуватимуть навички роботи учнями з текстовими фреймами, вміння будувати на їхній основі власні висловлювання на рівні фразової або надфразової єдності. Четвертий етап – етап виконання мовленнєвих вправ, мета якого – розвивати в учнів уміння складати вільні усні монологи на основі смислової інформації тексту. Вправи виконуються одночасно із розв’язанням проблемних завдань, які ґрунтуються не лише на інформації тексту, а й на власному досвідові учнів.
Запропоновано інноваційні засоби перевірки підлітками прочитаного матеріалу. Зазначено, що переклад, як різновид тесту, може бути диференційований залежно від характеру джерела тексту, способу його презентації, попередньої методичної роботи з учнями та організації діяльності на уроці. У середній школі всі типи текстів можуть використовуватися з точки зору їх змістової структури – описовий, розповідний та інформаційний тести тощо. Зміст тексту може бути відтворений повністю або скорочено, може бути як абстрактним, так і вибірковим.
Наступний вид тестового завдання – коментар. Сутність цього виду тесту полягає в тому, що доповідач після отримання певної інформації пояснює своє ставлення до тексту та висловлює у зв’язку з цим свою думку узагальнюючого або оціночного характеру. Прикладами завдань створення коментарів можуть бути, наприклад, запрошення, театральна програма, реклама, статті в газетах чи журналах, міжнародні заходи, жартівливі малюнки тощо.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Mykhalchuk N. INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES / N.Mykhalchuk, E.Ivashkevych // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип.11. - Т. 2. - С. 28-34.
Ключові слова: інноваційні засоби, тестування, передтекстовий етап, текстовий етап, післятекстовий етап, етап виконання мовленнєвих вправ
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 11 Черв 2020 07:48
Останні зміни: 12 Черв 2020 08:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/289

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу