Вєтрова І. та Вєрьовкіна О. (2020) АВТОНОМІЯ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 78-85.
|
Текст
Вєтрова І., Вєрьовкіна О..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі визначення автономії вчителя іноземної мови. Автор на основі ретроспективного аналізу зарубіжних праць аналізує й узагальнює наукові погляди на визначення поняття. У статті зазначено поетапний шлях розгляду зарубіжними авторами поняття автономії вчителя. Простежено зміни тлумачення з урахуванням взаємозв’язку автономії учня та автономії вчителя, висвітлено узагальнені погляди на поняття автономії вчителя залежно від характеристик, включених у дефініцію. Автором здійснена спроба розглядати тлумачення терміну відповідно до фаз становлення вчителя іноземної мови. У роботі означені певні суперечності, які перешкоджають майбутньому вчителеві іноземної мови розвивати автономію упродовж фахової підготовки. Наголошується на важливості розвитку автономії ще впродовж педагогічної підготовки майбутнього вчителя у закладі вищої освіти, створивши відповідні умови та оновлюючи методичну програму. Зазначено, що програма з методики навчання англійської мови (спільний проєкт Міністерства освіти та науки України й Британської Ради «Шкільний учитель нового покоління») значно сприяла підготовці майбутніх вчителів до впровадження навчальної автономії значно сприяла.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Вєтрова І. АВТОНОМІЯ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ / І.Вєтрова, О.Вєрьовкіна // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип.11. - Т. 2. - С. 78-85. |
Ключові слова: | автономія вчителя, автономія учня, професійний розвиток учителя іноземної мови, методична підготовка вчителя |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 34 Право. Юриспруденція > 347 Цивільне право. Судовий устрій 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Черв 2020 08:33 |
Останні зміни: | 12 Черв 2020 08:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/291 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |