Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МІСТ МІЖ ТЕОРІЄЮ І ПРАКТИКОЮ: БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ З КОНЦЕПЦІЄЮ «ВЧИМОСЯ НАВЧАТИ НІМЕЦЬКОЇ»

Середюк Л. (2020) МІСТ МІЖ ТЕОРІЄЮ І ПРАКТИКОЮ: БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ З КОНЦЕПЦІЄЮ «ВЧИМОСЯ НАВЧАТИ НІМЕЦЬКОЇ». Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 174-180.

[img]
Перегляд
Текст
Середюк Л..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена дослідженню нової програми підвищення кваліфікації вчителів німецької мови Гете-інституту «Вчимося навчати німецької» на предмет її імплементації на заняттях з іноземної мови. У статті проаналізовано важливість та актуальність застосування новітніх дидактико-методичних принципів, які покладені в основу програми DLL у процесі вивчення німецької мови та відповідають сучасним вимогам до знань, і за допомогою яких можна досягти високих успіхів у навчанні іноземної мови та дозволити учням діяти за допомогою мови. DLL відповідає міжнародним стандартам якості в галузі методичної освіти і пропонує завдання із систематичного спостереження та аналізу навчальної діяльності на основі відеозаписів практичних занять з іноземної мови у багатьох країнах. У програмі DLL увага зосереджується на учнях, які є головними особами в освітньому процесі. Крім того, у статті окреслено положення, що важливими залишаються і такі традиційні питання, як розвиток умінь, навчання граматиці, лексиці, фонетиці, літературі, соціальним темам роботи тощо. Усі ці аспекти інтегровані в загальну концепцію заняття, спрямованого на розвиток відповідних компетенцій учнів та студентів. Навчальні матеріали усіх модулів DLL актуалізують фахово-дидактичні знання, уможливлюють обмін досвідом та симуляцію на занятті, проводять нас заняттям від спостереження за автентичним уроком на відео до рефлексії діяльнісного підходу на уроці.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Середюк Л. МІСТ МІЖ ТЕОРІЄЮ І ПРАКТИКОЮ: БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ З КОНЦЕПЦІЄЮ «ВЧИМОСЯ НАВЧАТИ НІМЕЦЬКОЇ» / Л.Середюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип.11. - Т. 2. - С. 174-180.
Ключові слова: DLL–програма Goethe-Institut, дидактико-методичні принципи, комунікативна компетенція, проєкт практичних досліджень, модуль
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 19 Черв 2020 21:12
Останні зміни: 23 Черв 2020 10:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/323

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу