Салюк І.Я. (2009) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ДЕТЕРМІНАЦІЇ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 23-28.
|
Текст
Салюк І.Я..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкривається особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів, як одна з центральних при вивченні іноземних мов, розглядається проблема врахування індивідуальних особливостей учнів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Салюк І.Я. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів / І.Я. Салюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2009. - Вип. 42. - С. 23-28. |
Ключові слова: | особистість, індивідуальність, індивід, суб’єкт, об’єкт, детермінація |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 18 Бер 2021 08:29 |
Останні зміни: | 18 Бер 2021 08:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5190 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |