Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ДЕТЕРМІНАЦІЇ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ

Салюк І.Я. (2009) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ДЕТЕРМІНАЦІЇ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 23-28.

[img]
Перегляд
Текст
Салюк І.Я..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкривається особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів, як одна з центральних при вивченні іноземних мов, розглядається проблема врахування індивідуальних особливостей учнів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Салюк І.Я. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів / І.Я. Салюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2009. - Вип. 42. - С. 23-28.
Ключові слова: особистість, індивідуальність, індивід, суб’єкт, об’єкт, детермінація
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 18 Бер 2021 08:29
Останні зміни: 18 Бер 2021 08:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5190

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу