Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛЯРІВ З ІНШОМОВНИМ ТЕКСТОМ В ДЕТЕРМІНАЦІЇ СТАНОВЛЕННЯ ЇХ СУБ’ЄКТНОСТІ

Михальчук Н.О. (2008) ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛЯРІВ З ІНШОМОВНИМ ТЕКСТОМ В ДЕТЕРМІНАЦІЇ СТАНОВЛЕННЯ ЇХ СУБ’ЄКТНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 127-133.

[img]
Перегляд
Текст
Михальчук Н.О..pdf

Завантажити (22MB) | Перегляд

Анотація

В статті проаналізовано психологічні умови становлення суб’єктності в навчальному процесі середньої школи; охарактеризовано позиції людини як суб’єкта діяльності; окреслено особливості діалогічного читання учнями художніх творів іноземною мовою як засобу розвитку їх суб’єктності; сформульовано механізми розуміння школярами літературних творів з метою розвитку їх суб’єктності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Михальчук Н.О. Діалогічна взаємодія школярів з іншомовним текстом в детермінації становлення їх суб’єктності / Н.О. Михальчук / Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2008. - Вип. 41. - С. 127-133.
Ключові слова: суб’єктність особистості, діалогічне читання, механізми розуміння школярами літературних творів – емпатії, апперцепції, децентрації, рефлексії, проекції, антиципації, ейдетизму, ідентифікації, фасилітації, інтроекції, конфлуенції
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 23 Бер 2021 07:45
Останні зміни: 23 Бер 2021 07:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5372

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу