Ковалюк В.В. та Антонюк О.В. (2018) СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ЕВРИСТИЧНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 63-66.
|
Текст
Ковалюк В.В., Антонюк О.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
В статті розглянуто специфіку використання евристичних методів навчання молодших школярів у процесі вивчення англійської мови. Одним з найефективніших засобів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчально-виховний процес початкової школи евристичних методів навчання, що сприяє формуванню в учнів когнітивних, креативних та організаційних здібностей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ковалюк В.В. Специфіка використання евристичних методів навчання молодших школярів у процесі вивчення англійської мови / В.В.Ковалюк, О.В.Антонюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 63-66. |
Ключові слова: | евристичні методи навчання, молодші школярі, англійська мова, здібності |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Вер 2020 08:21 |
Останні зміни: | 09 Вер 2020 08:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/572 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |