Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ЕВРИСТИЧНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Ковалюк В.В. та Антонюк О.В. (2018) СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ЕВРИСТИЧНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 63-66.

[img]
Перегляд
Текст
Ковалюк В.В., Антонюк О.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

В статті розглянуто специфіку використання евристичних методів навчання молодших школярів у процесі вивчення англійської мови. Одним з найефективніших засобів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчально-виховний процес початкової школи евристичних методів навчання, що сприяє формуванню в учнів когнітивних, креативних та організаційних здібностей.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ковалюк В.В. Специфіка використання евристичних методів навчання молодших школярів у процесі вивчення англійської мови / В.В.Ковалюк, О.В.Антонюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 63-66.
Ключові слова: евристичні методи навчання, молодші школярі, англійська мова, здібності
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Вер 2020 08:21
Останні зміни: 09 Вер 2020 08:21
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/572

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу