Романюк С.К. та Долід Т.Г. (2018) ВИКОРИСТАННЯ LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ ПІД ЧАС УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 85-88.
|
Текст
Романюк С.К., Долід Т.Г..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто та розкрито особливості застосування LEGO-технології на уроках англійської мови в початковій школі. Зокрема досліджено ефективні шляхи реалізації ігрових та діяльнісних методів навчання під час уроків англійської мови, що спрямовані на розвиток компетентностей, що необхідні для навчання в школі та протягом життя.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. Використання lego-технології під час уроків англійської мови в освітньому просторі початкової школи / С.К.Романюк, Т.Г.Долід // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 85-88. |
Ключові слова: | гра, LEGO-технології, LEGO® DUPLO®, методика «Шість цеглинок», компетентнісне навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Вер 2020 07:39 |
Останні зміни: | 11 Вер 2020 07:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/613 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |