Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ ПІД ЧАС УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Романюк С.К. та Долід Т.Г. (2018) ВИКОРИСТАННЯ LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ ПІД ЧАС УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 85-88.

[img]
Перегляд
Текст
Романюк С.К., Долід Т.Г..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто та розкрито особливості застосування LEGO-технології на уроках англійської мови в початковій школі. Зокрема досліджено ефективні шляхи реалізації ігрових та діяльнісних методів навчання під час уроків англійської мови, що спрямовані на розвиток компетентностей, що необхідні для навчання в школі та протягом життя.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С.К. Використання lego-технології під час уроків англійської мови в освітньому просторі початкової школи / С.К.Романюк, Т.Г.Долід // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 85-88.
Ключові слова: гра, LEGO-технології, LEGO® DUPLO®, методика «Шість цеглинок», компетентнісне навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 11 Вер 2020 07:39
Останні зміни: 11 Вер 2020 07:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/613

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу