Буцяк В.І. (2004) МОТИВАЦІЙНО-СПОНУКАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ СТИЛЕВІДПОВІДНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ - ПІАНІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 95-98.
|
Текст
Буцяк В.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Впровадження історико-стильового підходу у виконавську підготовку майбутніх учителів музики вимагає активізації мотиваційної сфери студентів. У плані постановки проблеми, у статті пропонуються шляхи педагогічного керівництва цим процесом.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Буцяк В.І. Мотиваційно-спонукальний компонент стилевідповідної підготовки студентів-піаністів / В.І. Буцяк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 28. - С. 95-98. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика > 786 Музика для клавішних інструментів |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра гри на музичних інструментах |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 20 Трав 2021 11:37 |
Останні зміни: | 20 Трав 2021 11:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7219 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |