Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

8 ПОРАД, ЯК ВЧИТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ ЗА ДОПОМОГОЮ МУЗИКИ

Трофімчук В.М. та Корецька Т.С. (2018) 8 ПОРАД, ЯК ВЧИТИ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ ЗА ДОПОМОГОЮ МУЗИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 145-147.

[img]
Перегляд
Текст
Трофімчук В.М., Корецька Т.С..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається питання успішного вивчення англійської мови. Щоб досягти успіхів, вивчення англійської має приносити вам задоволення. Вчити мову, роблячи те, що вам подобається, і легше і веселіше. Любите співати? Тоді вчіть англійську з піснями. Все, що вам знадобиться – смартфон або планшет! Якщо ви досі ним не користуєтесь, не пізно почати – і вивчити англійську через пісні й музику. Це дуже простий, але дієвий спосіб, який не вимагає практично ніяких зусиль .Вже давно відомо і доведено, що музика дуже корисна при вивченні іноземних мов, а особливо в освоєнні граматики, збільшенні словникового запасу і постановці вимови. Крім того, відомо, що прослуховування класичної музики стимулює мозкову активність, покращує уважність, зосередженість, пам’ять. Більшість пісень рясніє стійкими виразами і фразами. Ще важливий момент – тексти розраховані на слухачів-носіїв мови і включають в себе сучасні розмовні обороти. Механізм «нав’язливою мелодії» може дуже допомогти у вивченні англійської мови, в розучуванні нових слів і фраз. Більш того, ви скоро зрозумієте, що забути нові слова дуже складно. Пісні знайомлять нас з тим, як носії висловлюють свої емоції, почуття, думки. Крім того, у вас з’являться теми для обговорення з вашими англомовними друзями – це може стосуватися як змісту пісень, так і виконавців.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Трофімчук В.М. 8 порад, як вчити англійську мову за допомогою музики / В.М.Трофімчук, Т.С.Корецька // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. — С. 145-147.
Ключові слова: ритм, звуки, переходи, інтонація, паузи, граматика, «нав’язлива мелодія», орфографія
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 22 Вер 2020 12:46
Останні зміни: 22 Вер 2020 12:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/759

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу