Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЕВФЕМІЗМИ ЯК ЗАСІБ МАНІПУЛЮВАННЯ В МОВІ РЕКЛАМИ

Пляшко О.В. та Палій В.П. (2016) ЕВФЕМІЗМИ ЯК ЗАСІБ МАНІПУЛЮВАННЯ В МОВІ РЕКЛАМИ. Філологічні витоки, 2016. с. 147-151.

[img]
Перегляд
Текст
Пляшко О.В., Палій В.П..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пляшко О.В. Евфемізми як засіб маніпулювання в мові реклами / О.В.Пляшко, В.П.Палій (наук. керівник) // Філологічні витоки : матеріали IV Всеукр. заоч. студ. наук.-практ. конф. «Актуальні проблеми сучасної іноземної філології», 17 квіт. 2016 р. – Рівне, 2016. – С. 147-151.
Ключові слова: евфемізми, реклама
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 03 Черв 2021 09:08
Останні зміни: 03 Черв 2021 09:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7615

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу