Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ЗАВДАНЬ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Антоненко Н.Є. (2021) ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ЗАВДАНЬ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 238-244. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Антоненко Н..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті досліджено роль автентичних завдань на заняттях з іноземної мови для студентів ЗВО. Визначено основні принципи та шляхи їх реалізації для різних видів мовленнєвої діяльності. Розглянуто автентичну діяльність як ефективний спосіб мінімізації несумісності між навчальною та реальною комунікативною ситуацією, що своєю чергою спричиняє значні перешкоди у використанні іноземної мови. Викладачі іноземних мов визнають переваги застосування автентичних завдань у ЗВО, вважаючи їх доречними, цікавими та сучасними для студентів, які вивчають іноземну мову. Викладання іноземної мови з використанням автентичних завдань – запорука підвищення мотивації студентів. Будучи вмотивованими, тривожність студентів зменшується, а впевненість зростає як під час участі у мовленнєвій діяльності, так і у процесі застосовування іноземної мови в реальних обставинах. Розробка автентичних мовленнєвих завдань для студентів-філологів спрощується тим, що вони характеризуються широким спектром складних граматичних та лексичних структур. Високий рівень володіння іноземною мовою дозволяє широко застосовувати автентичні матеріали (друковані, відео- та аудіоматеріали), які носії мови використовують у своєму повсякденному житті. У статті аналізуються основні критерії автентичних
завдань і їх типи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Антоненко Н. Використання автентичних завдань на заняттях з англійської мови у закладах вищої освіти / Н.Антоненко // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 1. – С. 238-244.
Ключові слова: автентичні завдання, ситуації іншомовного спілкування, характеристики автентичних завдань, типи автентичних завдань, комунікативна компетенція.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 22 Лип 2021 13:12
Останні зміни: 22 Лип 2021 13:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8440

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу