Петренко С.В. та Павелків О.М. (2021) ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVІD-19: АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 137-152. ISSN 2411-4553
|
Текст
Петренко С., Павелків О..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
Проаналізовано міжнародний досвід організації дистанційного навчання в окремих європейських країнах в умовах пандемії на основі даних, розміщених на офіційних освітніх сайтах. Схарактеризовано досвід тих європейських країн, які: демонструють високий рівень розвитку цифровізації (Австрія, Велика Британія); мають дуже високі показники захворюваності і смертності в період пандемії (Італія, Іспанія, Франція); мають порівняно низький рівень цифровізації (Болгарія, Хорватія, Чехія). З’ясовано, що, незважаючи на соціально-економічні й політичні умови, специфіку освітніх систем країн, обраних для аналізу, всі з них (без винятку) стикнулися з труднощами організації й реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії COVІD-19. Виділено загальні для всіх країн пріоритети й напрями діяльності з реалізації дистанційного навчання, як-то: забезпечення повноцінного процесу навчання, використання для цього онлайн-платформ, веб-сайтів, мережевих операторів, хмарних сервісів; підвищення ефективності цифрового середовища навчання за допомогою організації порталів послуг дистанційного навчання як єдиної точки входу для вчителів і керівників шкіл; використання телевізійного контенту; створення національних електронних бібліотек (репозитарій електронного контенту); розробка рекомендацій, відеозаписів-інструкцій для вчителів, учнів і батьків з використання для освоєння навчального матеріалу конкретних додатків, соціальних мереж, відеотрансляцій та ін.; організація оперативного обміну досвідом учителями; придбання, видача (тимчасове користування) ноутбуків і планшетів учням, які технічно не забезпечені. Досвід організації дистанційного навчання в країнах, обраних для аналітичного огляду, свідчить, що його ефективність значною мірою обумовлена продуманою державною освітньою політикою; оперативністю дій міністерств освіти; взаємодією системи освіти з різними галузями економіки, культури, науки, охорони здоров’я; одержанням своєчасного зворотного зв’язку про виконання освітніми організаціями вимог і рекомендацій з організації дистанційного навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко С. Організація дистанційного навчання в умовах пандемії COVІD-19: аналіз міжнародного досвіду Європейських країн / С.Петренко, О.Павелків // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 2. – С. 137-152. |
Ключові слова: | дистанційне навчання, пандемія COVІD-19, міжнародний досвід, цифровізація, цифрове середовище, онлайн-платформа, освітній контент. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 5 Математика. Природничі науки > 57 Біологічні науки в цілому > 578 Вірусологія 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 616 Патологія. Клінічна медицина > 616.9 Контактні захворювання. Інфекційні та заразні захворювання, гарячки |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | valiko |
Дата внесення: | 26 Лип 2021 07:08 |
Останні зміни: | 26 Лип 2021 07:08 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8461 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |