Пустовіт Г.П. та Сяська І.О. (2020) РОЛЬ ЕКОЛОГО-КРАЄЗНАВЧОГО КОНТЕНТУ У ЗМІСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ. Географічна освіта у шкільних та позашкільних закладах : проблеми, пошуки, перспективи, 2020. с. 60-63.
|
Текст
Пустовіт Г.П., Сяська І.О..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається застосування краєзнавчого принципу в освітньому процесі фахової підготовки майбутніх учителів географії. Доводиться необхідність актуалізації екологічної складової у вивченні географії рідного краю з метою формування екологічної компетентності майбутніх педагогів. Аналізується освітній контент освітньо-професійних
програм підготовки фахівців за спеціальністю «Середня освіта (Географія)».
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пустовіт Г.П. Роль еколого-краєзнавчого контенту у змісті фахової підготовки майбутніх учителів географії / Г.П.Пустовіт, І.О.Сяська // Географічна освіта у шкільних та позашкільних закладах : проблеми, пошуки, перспективи : зб. наук. пр. / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; за ред. проф. Д.В.Лико. – Рівне : Вид. О. Зень, 2020. – С. 60-63. |
Ключові слова: | краєзнавчий принцип, майбутній учитель географії, еколого-краєзнавчий контент, екологічна компетентність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 504 Наука про навколишнє середовище. Екологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра біології та здоров`я людини та фізичної терапії |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 27 Лип 2021 07:30 |
Останні зміни: | 27 Лип 2021 07:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8475 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |