Грицай Н.Б. (2013) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ЕКСКУРСІЙ У ПРИРОДІ. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету, 2013 (№ 1): (10). с. 104-107. ISSN 2219-5203
|
Текст
Грицай Н._формування.pdf Завантажити (212kB) | Перегляд |
Анотація
Важливим завданням сучасної загальноосвітньої школи є формування екологічної культури учнів. У статті проаналізовано сутність понять "культура" та "екологічна культура", з'ясовано місце культури у становленні особистості, визначено складники екологічної культури (екологічні знання, цінності, уміння й навички, екологічна діяльність). Один із пріоритетних напрямів формування екологічної культури визначено екологічно освіту та виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Встановлено, що найбільші можливості для формування екологічної культури має шкільний курс біології. Обгрунтування значення біологічних екскурсій в екологічній освіті та вихованні. Запропоновано під час екскурсій у природу дотримуватися гасла "Голова, Серце, Руки", яке закликає задіювати в навчанні не тільки розум школярів, але й емоції та почуття, формувати спеціальні уміння й навички безпосередньо у природному середовищі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Грицай Н. Формування екологічної культури учнів під час проведення біологічних екскурсій у природу / Н.Грицай // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. - 2013. - № 1 (10). - Серія. Педагогіка. - С. 104-107. |
Ключові слова: | екологічна культура, екологічна освіта, екологічне виховання, екскурсії, шкільний курс біології |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 502 Природа. Дослідження природи та її збереження. Захист навколишнього середовища (довкілля) та живої природи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 01 Вер 2021 08:01 |
Останні зміни: | 01 Вер 2021 08:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8669 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |