Дейнега І.О. (2018) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВЗАЄМОДІЇ ВНЗ ТА ЙОГО СТЕЙКХОЛДЕРІВ. Глобальні та національні проблеми економіки, 2018 (Вип.21). pp. 255-259.
|
Text
Дейнега І.О..pdf Download (364kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто поняття соціального медіа-маркетингу. Досліджено рейтинг популярності каналів отримання інформації на ринку освітніх послуг вищої школи. Сформовано комунікаційні завдання, які можуть вирішувати ВНЗ за допомогою соціальних мереж. Проаналізовано інтенсивність і значимість різних соціальних мереж в Україні. Оцінено змістовну наповненість сторінки факультету ВНЗ. Визначено показники оцінювання якості сторінки у соціальних мережах. Розглянуто підходи до успішної реалізації соціального медіа-маркетингу.
Actions (login required)
![]() |
View Item |