Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ

Бурець Т.М. та Виговський І.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 122-127.

[img]
Перегляд
Текст
Бурець_Виговський.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано особливості технології проблемного навчання біології. З’ясовано сутність проблемного навчання, проблемної ситуації, відмінності проблемного запитання від непроблемного (інформаційного).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бурець Т.М. Організація проблемного навчання на уроках біології у 8 класі / Т.М.Бурець, І.В.Виговський // Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Рівне, 28 листоп. 2019 р. – Рівне, 2019. - С. 122-127.
Ключові слова: методика навчання біології, інноваційні технології, технології проблемного навчання, проблемна ситуація
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
5 Математика. Природничі науки > 57 Біологічні науки в цілому
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 14 Вер 2021 06:08
Останні зміни: 14 Вер 2021 07:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9051

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу