Бурець Т.М. та Виговський І.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 122-127.
|
Текст
Бурець_Виговський.pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано особливості технології проблемного навчання біології. З’ясовано сутність проблемного навчання, проблемної ситуації, відмінності проблемного запитання від непроблемного (інформаційного).
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бурець Т.М. Організація проблемного навчання на уроках біології у 8 класі / Т.М.Бурець, І.В.Виговський // Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Рівне, 28 листоп. 2019 р. – Рівне, 2019. - С. 122-127. |
Ключові слова: | методика навчання біології, інноваційні технології, технології проблемного навчання, проблемна ситуація |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 5 Математика. Природничі науки > 57 Біологічні науки в цілому |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 14 Вер 2021 06:08 |
Останні зміни: | 14 Вер 2021 07:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9051 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |