Скорубський Д.С.
МІСЦЕ І РОЛЬ РЕКЛАМИ В PR ДІЯЛЬНОСТІ У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ.
[Бакалаврська робота]
(Неопублікований)
Анотація
Об’єкт дослідження:є процеси управління рекламною діяльністю на зовнішньому ринку. Предмет дослідження: сутність і характеристика PR реклами в соціокультурній сфері.
Тип елементу: |
Бакалаврська робота
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Скорубський Д.С. Місце і роль реклами в PR діяльності у
соціокультурній сфері : кваліфікаційна робота (освітнього рівня "Бакалавр") / Д.С.Скорубський ; наук. керівник В.Б.Тюска. - Рівне : РДГУ, 2021. - 71 с. |
Ключові слова: |
PR діяльності у соціокультурній сфері, реклама |
Тематика (за УДК): |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 008 Цивілізація. Культура. Прогрес 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
22 Жов 2021 08:17 |
Останні зміни: |
22 Жов 2021 08:50 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9650 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |