Елементи, в яких автор: "Бричок С.Б."
Вгору на рівень |
Розділ Книги
Бричок С.Б. (2021) САМОСТІЙНА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теоретико-прикладні аспекти. О.Зень, с. 150-189. ISBN 978-617-601-380-8
Бричок С.Б. (2020) РОЛЬ І МІСЦЕ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ» У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 158-180. ISBN 978-617-601-320-4
Монографія
Боровець О.В. та Бричок С.Б. та Гудовсек О.А. та Міщеня О.М. та Сойчук Р.Л. та Третяк О.М. та Яковишина О.М.' (2021) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. Інше. О. Зень, Рівне.
Боровець О.В. та Бричок С.Б. та Веремчук А.П. та Гудовсек О.А. та Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Сойчук Р.Л. та Третяк О.М. та Шевців З.М. та Яковишина Т.В. (2020) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА. Інше. О. Зень, Рівне.
Стаття
Поліщук І. та Бричок С.Б. (2024) АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАУКОВОЇ ШКОЛИ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 153-162. ISSN 2411-4553
Ваколюк А.М. та Бричок С.Б. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ІГРОВИХ ТА АНІМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 45-55. ISSN 2411-4553
Бричок С.Б. (2023) ПЕРСОНАЛІСТИЧНО-БІОГРАФІЧНИЙ ПІДХІД У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ ОСВІТЯН. Педагогічна біографіка в освітньо-науковому просторі в умовах воєнної доби: нові виклики і завдання, 2023. с. 64-67.
Петренко О.Б. та Петренко І.Ф. та Бричок С.Б. (2023) ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ РЕСОЦІАЛІЗАЦІЇ НЕПОВНОЛІТНІХ ЗАСУДЖЕНИХ У ВИПРАВНИХ КОЛОНІЯХ УКРАЇНИ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2023: Вип. 2(11). с. 247-256.
Голя Г.М. та Бричок С.Б. (2022) Соціально-економічні умови підготовки учителів церковнопарафіяльних шкіл Волинської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 9-11.
Корнак Х.І. та Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ХРИСТИЯНСЬКИХ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ (ДРУГА ПОЛ. ХІХ – ПОЧ. ХХ СТ.). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 55-58.
Попко Д.О. та Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ІСТОРІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 88-91.
Бричок С.Б. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 289-308.
Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С.Б. (2021) АСПІРАНТУРА В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВНА ФОРМА ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ КАДРІВ: РЕФЛЕКСІЯ ТРИВАЛІСТЮ У СТОЛІТТЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 16-34. ISSN 2411-4553
Підгрушна С.С. та Бричок С.Б. (2021) СКРАЙБІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 72-74.
Пасічник І.В. та Бричок С.Б. (2021) ПАВЛО ЖИТЕЦЬКИЙ ПРО УКРАЇНСЬКУ МОВУ І УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 93-96.
Пешко Х.В. та Бричок С.Б. (2021) АДАПТАЦІЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я ДО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 98-101.
Підгрушна С.С. та Бричок С.Б. (2021) ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ І.С.НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 101-104.
Самчук Г.С. та Бричок С.Б. (2021) К.Д.УШИНСЬКИЙ ПРО ПРАЦЮ ЯК ОСНОВУ ВИХОВАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 109-112.
Мельничук В.В. та Бричок С.Б. (2021) ПЕДАГОГІКА ЗАРУБІЖЖЯ КІНЦЯ XІX – ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 75-78.
Бричок С.Б. та Шалівська Ю.В. (2020) ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 93-103. ISSN 2411-4553
Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С.Б. (2020) ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ІНСТИТУТУ ДИТЯЧОГО ЧИТАННЯ ЩОДО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ПРО ДИТЯЧУ ЛІТЕРАТУРУ Й ДИТЯЧИХ ПИСЬМЕННИКІВ (1920–1933 РР.). Гірська школа Українських Карпат, 2020 (№22). с. 67-72.
Твердун Ю.О. та Бричок С.Б. (2019) ШАНОБЛИВЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ЯК ОДНА ІЗ ЯКОСТЕЙ ВИХОВАНОСТІ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 15-20.
Янчук О.О. та Бричок С.Б. (2019) ДЗЕРКАЛО НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В НАДБАННЯХ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 25-27.
Бричок С.Б. (2018) ПОГЛЯДИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО НА ПРОБЛЕМУ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 132-144.
Бричок С.Б. (2018) ІДЕЇ ВИВЧЕННЯ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ОТОЧУЮЧОГО ЇЇ СЕРЕДОВИЩА В СПАДЩИНІ СТЕПАНА МОЛОЖАВОГО (20–30-РР. ХХ СТ.). Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 60-74. ISSN 2411-4553
Бричок С.Б. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ І ПОЄДНАННЯ ІКТ ТА ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 96-106. ISSN 2411-4553
Бричок С.Б. (2016) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА У РОБОТІ КУРАТОРА СТУДЕНТСЬКОЇ ГРУПИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 82-89. ISSN 2411-4553
Бричок С.Б. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ». Професійний розвиток педагога, 2016. с. 4-8.
Бецель О.В. та Бричок С.Б. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 7-9.
Фещук І.Д. та Бричок С.Б. (2016) ПЕДАГОГІЗАЦІЯ БАТЬКІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 120-123.
Гуранець Н.А. та Бричок С.Б. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ Г. СПЕНСЕРА В КОНТЕКСТІ ПРІОРИТЕТІВ ОСВІТИ ХХ СТ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 15-18.
Бричок С.Б. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ КОМПОНЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 134-142. ISSN 2411-4553
Бричок С.Б. та Павелків О.М. (2015) РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ У ПРОЕКТУВАННІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 103-111. ISSN 2411-4553
Бричок С.Б. (2015) РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 6-8.
Мартинюк С. та Бричок С.Б. (2015) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 90-92.
Ніверчук К. та Бричок С.Б. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 102-103.
Парфенюк О.В. та Бричок С.Б. (2015) ІДЕЇ “ВІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ” У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБУЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 111-113.
Прокопчук Н.П. та Бричок С.Б. (2015) НАРОДНА ПЕДАГОГІКА ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 119-121.
Бричок С.Б. (2014) ТОЛЕРАНТНІСТЬ У ПРОФЕСІОГРАМІ ПЕДАГОГА (У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ В.СУХОМЛИНСЬКОГО). Професійний розвиток педагога, 2014. с. 6-8.
Баско Н.О. та Бричок С.Б. (2014) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНОСТІ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 6-7.
Бричок С.Б. (2013) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 43-46.
Бричок С.Б. (2013) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА: ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 22-25.
Бричок С.Б. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ СОФІЇ РУСОВОЇ У ПУБЛІКАЦІЯХ ЖУРНАЛАХ "СВІТЛО" (1910-1914 рр.). Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 16-19.
Пітик С.М. та Бричок С.Б. (2012) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ, ЯК ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ПРАКТИКИ 20-30 РР. ХХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 117-118.
Бричок С.Б. (2011) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 37-40.
Бричок С.Б. (2011) ВИВЧЕННЯ ПЕРСОНАЛІЙ У КУРСІ "іСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ". Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). с. 9-12.
Бричок С.Б. (2006) ІНТЕРАКТИВНА ЛЕКЦІЯ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ “ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 99-102.
Бричок С.Б. (2002) ВИКЛАДАННЯ ХРИСТИЯНСЬКОЇ МОРАЛІ: ЕКСКУРС В ІСТОРІЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 12-15.
Бричок С.Б. (2002) ПРЕДСТАВНИКИ ЦЕРКОВНО-РЕЛІГІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ (КІНЕЦЬ XIX – ПОЧАТОК XX СТ.) ПРО ВИХОВАННЯ ДУХОВНОСТІ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 163-166.
Бричок С.Б. (2001) СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКІЛ НА ВОЛИНІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 23-26.
Бричок С.Б. (2001) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКОЛАХ ВОЛИНІ КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001. с. 147-153.
Бричок С.Б. (2001) СПЕЦИФІКА ВИХОВАННЯ У ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКОЛАХ: ЕКСКУРС В ІСТОРІЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 136-139.
Методичні рекомендації
Бричок С.Б. ГЛОСАРІЙ ДО ДИСЦИПЛІНИ «МОНІТОРИНГ ТА ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТРОЛЬ У ВИЩІЙ ШКОЛІ». [Методичні рекомендації]
Бричок С.Б. САМОСТІЙНА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Методичні рекомендації]
Бричок С.Б. ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ТЕРМІНИ. [Методичні рекомендації]
Бричок С.Б. СЛОВНИК ПОНЯТЬ І ТЕРМІНІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]