Елементи, в яких автор: "Кулаков Р.С."
Вгору на рівень |
Розділ Книги
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2021) МАЙБУТНІМ ПСИХОЛОГАМ ПРО ЖИТТЄВІ ПРОБЛЕМИ І ОРІЄНТИРИ СУЧАСНОГО ПІДЛІТКА. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 175-200.
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 40-55. ISBN 978-611-01-1693-0
Стаття
Кравчук І.М. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 64-65.
Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ СТРЕСОСТІЙКОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 34-41.
Литвак Ю.А. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС. Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки, 2024. с. 447-450.
Павелків Р.В. та Кулаков Р.С. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ. Становлення особистості: персоногенетичний контекст, 2024. с. 29-31.
Павелків Р.В. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОРОСЛОЇ ЛЮДИНИ ЯК СУБ’ЄКТА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024), 2024. с. 267-270.
Кулаков Р.С. (2023) ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ПОНЯТТЯ ТА СТРУКТУРА. Психологія: реальність і перспективи, 2023: Вип. 20. с. 90-98. ISSN 2518-7503
Кулаков Р.С. (2023) НАЦІОНАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ ОСОБИСТОСТІ: ТЕОЕРТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ. Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди, 2023. с. 73-75.
Єфімова М. та Кулаков Р.С. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ВИМУШЕНИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 42-44.
Нікішина Д. та Кулаков Р.С. (2023) РЕФЛЕКСІЯ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ФРУСТРАЦІЙНИХ СТАНІВ У СТУДЕНТІВ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 87-91.
Подлящук О. та Кулаков Р.С. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПЕДАГОГІВ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 97-101.
Гузей А.І. та Кулаков Р.С. (2023) ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ СІМ'Ї ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПІЇ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 20-23.
Подлящук О. та Кулаков Р.С. (2023) ДІАГНОСТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 62-64.
Єфімова М. та Кулаков Р.С. (2023) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ПОСТРАЖДАЛИМ ДІТЯМ ВНАСЛІДОК ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ В УКРАЇНІ. Актуальні питання психологічної науки, 2023 (Вип.17). с. 50-52.
Гнівошевська А. та Кулаков Р.С. (2022) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-АДИКЦІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 19-22.
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ-ВИМУШЕНИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ. Наукові перспективи, 2022 (№ 10): 28. с. 386-394.
Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 106-112. ISSN 2518-7503
Кулаков Р.С. (2021) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДО ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 78-81.
Гнівошевська А. та Кулаков Р.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2 (Вип.4). с. 28-31.
Мельник Т. та Кулаков Р.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ АКЦЕНТУАЦІЇ ХАРАКТЕРУ У ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 78-81.
Мисько Є. та Кулаков Р.С. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 81-83.
Нікішина Д. та Кулаков Р.С. (2021) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 94-97.
Чорноус Я.М. та Кулаков Р.С. (2021) ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ НА НАВЧАЛЬНУ УСПІШНІСТЬ УЧНІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 142-144.
Кулаков Р.С. (2021) ЧИННИКИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 218-220.
Павелків Р.В. та Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДО УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 194-199. ISSN 2518-7503
Кулаков Р.С. (2020) РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 91-96. ISSN 2518-7503
Кулаков Р.С. та Вейна К. (2020) ДІАГНОСТИКА МИСЛИТЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 105-108.
Кулаков Р.С. та Рацин М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ТРВЗ У НАВЧАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 108-109.
Кулаков Р.С. та Серко В. (2020) ОВІТНЬО-ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ НАРОДНИХ ПРИСЛІВ’ЇВ ЯК НОСІЇВ МОРАЛЬНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ ЛЮДИНИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 110-111.
Кулаков Р.С. та Сосна К. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЗАЇКАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 111-113.
Кулаков Р.С. та Сосновська Т. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ЗВУКОВОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 114-116.
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ГІДНІСТЬ ТА МОРАЛЬ: ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 131-137. ISSN 2518-7503
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ОНТОГЕНЕЗІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 64-68. ISSN 2518-7503
Гордійчук К. та Кулаков Р.С. (2019) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 31-33.
Зайченко І. та Кулаков Р.С. (2019) РОЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 47-49.
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 81-86. ISSN 2518-7503
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 76-84. ISSN 2518-7503
Кулаков Р.С. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА ВИБІР СТАРШОКЛАСНИКАМИ СФЕРИ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 147-152. ISSN 2518-7503
Кулаков Р.С. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 116-120. ISSN 2518-7503
Кулаков Р.С. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 88-98.
Кулаков Р.С. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ДОМАГАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИБОРУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 59-66.
Кулаков Р.С. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФКОНСУЛЬТАЦІЙНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ВПРОДОВЖ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 135-140.
Кулаков Р.С. (2014) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ САМООЦІНКИ ТА РІВНЯ ДОМАГАНЬ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 83-87.
Кулаков Р.С. (2013) САМООЦІНКА ТА РІВЕНЬ ДОМАГАНЬ ЯК ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 105-109.
Кулаков Р.С. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 75-77.
Кулаков Р.С. (2013) ПРОФКОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКА. Актуальні проблеми психології., 2013 (Т.7): Вип.20. с. 221-225.
Кулаков Р.С. (2010) МОТИВАЦІЙНІ ЧИННИКИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 48-51.
Кулаков Р.С. (2010) САМООЦІНКА ТА РІВЕНЬ ДОМАГАНЬ ЯК СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 21-25.
Кулаков Р.С. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ТА БАР’ЄРИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 174-176.
Кулаков Р.С. (2008) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 101-104.
Кулаков Р.С. (2007) РОЛЬ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПРЕДМЕТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 281-284.
Кулаков Р.С. (2004) ВПЛИВ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ТА САМОСВІДОМОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 113-116.