Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Литвиненко С.А."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 58.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2023) ЕТАПИ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ДОПОМАГАЮЧИХ ПРАКТИКІВ У СИСТЕМІ НЕФОРМАЛЬНОЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД СИМВОЛДРАМИ. Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди, 2023. с. 85-87.

Ярмошевич В. та Литвиненко С.А. (2023) ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КАЗКОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ В УМОВАХ ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 150-152.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2023) СУЧАСНІ ПРАКТИКИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ БАТЬКАМ І ДІТЯМ В УМОВАХ КРИЗОВИХ РЕАЛІЙ. Psychological patterns of social processes and personality development in modern society, 2023 (№24). с. 271-282.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2022) МЕТОД КАТАТИМНО-ІМАГІНАТИВНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ (КІП) ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 101-107. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2021) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ СИМВОЛДРАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 121-127. ISSN 2518-7503

Гуранець А. та Литвиненко С.А. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ТА АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ЗВО. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 34-37.

Пазднікова С. та Литвиненко С.А. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 86-89.

Свистун В. та Литвиненко С.А. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ТРИВОЖНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 108-110.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2020) СТАНОВЛЕННЯ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ В ПСИХОАНАЛІТИЧНИХ ШКОЛАХ А. ФРЕЙД ТА М. КЛЯЙН. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 130-135. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції молодих учених і науково- педагогічних працівників, 2020. с. 167-169.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2019) ПСИХОТЕРАПІЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ: ТРАДИЦІЇ ТА СУЧАСНІ ПІДХОДИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 137-142. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З БАТЬКАМИ В ПСИХОТЕРАПІЇ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 69-74. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. (2019) ФЕНОМЕНОЛОГІЯ ГРИ ТА ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ. Освітній простір України, 2019 (№16). с. 174-181.

Литвиненко С.А. (2018) ФЕНОМЕН ГРИ В СУТНІСНО-БУТТЄВОМУ ВИМІРІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 91-96. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. (2018) СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2018 (№3(95)). с. 85-87. ISSN 2520-6427

Першко Олена та Литвиненко С.А. (2018) ЕКОЛОГІЧНІ ЦІННОСТІ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 114-116.

Погуляєва Марта та Литвиненко С.А. (2018) ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВНЗ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 116-118.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2018) СУЧАСНІ ПРАКТИКИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ. Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій, 2018. с. 305-308.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 167-171. ISSN 2518-7503

Кіндрат В.К. та Литвиненко С.А. та Кіндрат Н.П. (2017) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ» У РІВНЕНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ГУМАНІТАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 95-108. ISSN 2411-4553

Ямницький В.М. та Литвиненко С.А. (2017) ТЕОРЕТИЧНІ МОДЕЛІ РОБОТИ З ПОСТТРАВМАТИЧНИМИ СТРЕСОВИМИ РОЗЛАДАМИ В ПСИХОТЕРАПІЇ. Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень, 2017.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2015) ПСИХОЛОГІЯ ТРАВМИ: ТРАНСГЕНЕРАЦІЙНИЙ ТА ФЕНОМЕНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 14-17.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2015) СУПЕРВІЗІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 74-82. ISSN 2411-4553

Литвиненко С.А. та Кіт Н.В. (2015) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ: РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 78-86. ISSN 2411-4553

Литвиненко С.А. (2015) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Педагогічний дискурс, 2015: Вип. 19. с. 121-125.

Литвиненко С.А. та Долинський Б.Т. (2015) ПРОЕКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського, 2015 (№2). с. 25-30. ISSN 2617-6688

Литвиненко С.А. (2015) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2015 (Вип.2). с. 181-187.

Артимовець А.П. та Литвиненко С.А. (2014) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 22-25.

Кондратюк А.Ю. та Литвиненко С.А. (2014) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 73-75.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2014) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРАКТИКИ СУПЕРВІЗІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 11-14.

Литвиненко С.А. (2014) ІГРОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ І ПІДЛІТКАМ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 8-11.

Степанчук І.А. та Литвиненко С.А. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 144-147.

Стернійчук М.Ю. та Литвиненко С.А. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ БАТЬКІВСЬКИХ ФІГУР НА СТАНОВЛЕННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ ДОНЬКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 147-149.

Литвиненко С.А. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ВОРКШОПІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 10-12.

Литвиненко С.А. (2014) МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука і освіта, 2014 (№3). с. 101-105. ISSN 2414-4665

Литвиненко С.А. (2014) ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В КОЛЕКТИВНІЙ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені ВО Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 2014 (108): Вип. 46. с. 80-83.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2014) ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Наука і освіта, 2014 (№10). с. 115-119. ISSN 2414-4665

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2014) ПРАКТИКА СУПЕРВІЗІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Наука і освіта, 2014 (№5). с. 168-172. ISSN 2414-4665

Литвиненко С.А. (2013) ДИТИНА І СЕРЕДОВИЩЕ: ПРОБЛЕМИ І СУПЕРЕЧНОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 16-19.

Литвиненко С.А. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ВОРКШОПІВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 18-20.

Литвиненко С.А. та Павелків К.М. (2012) ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2012. с. 160-170.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2012) КІНОКЛУБ ЯК ФОРМА ПОЗАНАВЧАЛЬНОЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВНЗ. Наука і освіта, 2012 (№7). с. 144-147. ISSN 2414-4665

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2012) КІНОКЛУБ ЯК ФОРМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Проблеми сучасної психології, 2012 (№2). с. 10-15. ISSN 2227-6246

Литвиненко С.А. (2011) ДИТИНСТВО У ДЗЕРКАЛІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 191-194.

Литвиненко С.А. (2011) ПРОФЕСІЙНЕ САМОУСВІДОМЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського : зб. наук. праць.., 2011 (№ 5-6). с. 34-39.

Ямницький В.М. та Литвиненко С.А. (2010) ІГРОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ І ПІДЛІТКАМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 4-6.

Князєва А. та Литвиненко С.А. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 91-93.

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2008) ІГРОВА ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 21-24.

Литвиненко С.А. (2007) ВИВЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 115-118. ISSN 2078-1016

Ямницький В.М. та Литвиненко С.А. (2007) ЖИТТЄВІ ПЕРСПЕКТИВИ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ ПСИХОЛОГІЇ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 4-6.

Литвиненко С.А. (2007) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ Л.С. ВИГОТСЬКОГО В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 80-82.

Литвиненко С.А. (2004) ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 96-100.

Литвиненко С.А. (2003) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 136-138.

Литвиненко С.А. (2003) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 117-121.

Литвиненко С.А. (2002) ВИХОВАННЯ У ОСОБИСТІСНОМУ ВИМІРІ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 116-119.

Литвиненко С.А. (2001) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ТА ВИХОВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНІ КАТЕГОРІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 61-64.

Литвиненко С.А. (2001) ВИХОВАННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 83-87.

Литвиненко С.А. ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:39:45 2024 EET.