Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Луцик Г.О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 34.

Луцик Г.О. (2023) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД. Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди, 2023. с. 88-90.

Ковальчук О. та Аладько Т. та Ковальчук С. та Луцик Г.О. (2023) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРИЧИНИ ПОШИРЕННЯ АЛКОГОЛІЗМУ В СЕРЕДОВИЩІ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 55-58.

Луцик Г.О. (2023) ЕМПАТІЯ ЯК ОСОБИСТІСНА РИСА В СТРУКТУРІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОІЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Scientific Collection «InterConf», 2023 (№161). с. 49-51.

Луцик Г.О. (2023) КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Scientific Collection «InterConf», 2023 (№181). с. 193-196.

Луцик Г.О. (2022) ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ З ДЕВІАНТНИМИ ПІДЛІТКАМИ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 259-285.

Поліщук А. та Сабат Є. та Тарасюк Л. та Луцик Г.О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН ПІДЛІТКАМИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 90-93.

Луцик Г.О. (2022) РОЛЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Scientific Collection «InterConf», 2022 (№118). с. 141-145.

Луцик Г.О. (2022) ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives, 2022 (Vol.3). с. 21-23.

Луцик Г.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ» В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 128-134. ISSN 2518-7503

Луцик Г.О. (2021) ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 61-63.

Черниж Я. та Луцик Г.О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІДЛІТКІВ З ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 137-140.

Луцик Г.О. (2020) ЗДАТНІСТЬ ДО САМОРЕГУЛЯЦІЇ ЯК ЧИННИК ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Science-the future of the world, 2020. с. 81-85.

Луцик Г.О. (2020) РЕФЛЕКСІЯ ЯК АСПЕКТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень, 2020 (Ч. ІІ). с. 26-28.

Луцик Г.О. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Педагогічні науки, 2020 (Вип.93). с. 94-99.

Луцик Г.О. (2019) АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Інновації в освіті: сучасні методики та їх практичне застосування, 2019. с. 65-68.

Луцик Г.О. (2019) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ, НА ЗАСАДАХ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторі, 2019. с. 198-202.

Луцик Г.О. (2019) СТАН СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, 2019 (№ 2). с. 52-57.

Сульжук Т. та Луцик Г.О. (2019) ЗАХИСНІ МЕХАНІЗМИ ПСИХІКИ У ПІДЛІТКІВ З ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 135-138.

Чалайдюк К. та Луцик Г.О. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 146-148.

Луцик Г.О. (2018) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ, В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПОЕТАПНА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ. Нова педагогічна думка, 2018 (№ 4): (96). с. 84-87. ISSN 2520-6427

Луцик Г.О. (2018) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ, У СВІТЛІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІ. Проблеми та перспективи розвитку освіти, 2018. с. 66-70.

Луцик Г.О. (2018) СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Професійна освіта: проблеми і перспективи, 2018: Вип. 14. с. 30-36. ISSN 2411-6238, 2411-3425

Горбова Анна та Луцик Г.О. (2018) ЗМІСТ ПОНЯТТЯ «ЖИТТЄВА ПЕРСПЕКТИВА». Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 33-35.

Марчук Марія та Луцик Г.О. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДЕВІАНТНИХ ПРОЯВІВ У ЦІННІСНОМУ ВИМІРІ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 78-81.

Луцик Г.О. (2017) ЧИННИКИ СХИЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 175-180. ISSN 2518-7503

Луцик Г.О. (2017) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 280-283.

Луцик Г.О. (2017) ХАРАКТЕРОЛОГІЧНІ ПРОЯВИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці - прогрес майбутнього, 2017. с. 43-46.

Луцик Г.О. (2016) ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 133-137. ISSN 2518-7503

Луцик Г.О. (2016) СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕВІАНТНИМИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 116-121.

Луцик Г.О. (2015) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕВІАНТНИМИ ПІДЛІТКАМИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 74-79.

Луцик Г.О. (2015) НАПРЯМКИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ З ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 160-163.

Луцик Г.О. та Вербець В.В. (2014) СОЦІАЛЬНІ НОРМИ В КОНТЕКСТІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Соціологія - соціальна робота - регулювання соціальних проблем, 2014. с. 59-62.

Луцик Г.О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З НЕПОВНОЛІТНІМИ ПРАВОПОРУШНИКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 171-174.

Луцик Г.О. (2011) РОЛЬ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ПАРТІЇ СЛОВАЧЧИНИ У СТАНОВЛЕННІ ПОЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ (1945-1948 РОКИ). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 476-497.

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:42:53 2024 EET.