Елементи, в яких автор: "Назарець Л.М."
Вгору на рівень |
Розділ Книги
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 29-54.
Стаття
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2023) АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ РЕАКЦІЙ НА ТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕС ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ СТАРШОГО ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ. Психологія: реальність і перспективи, 2023: Вип. 20. с. 127-134. ISSN 2518-7503
Ковальчук О. та Назарець Л.М. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: НЕДОЛІКИ ТА ПЕРЕВАГИ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 58-62.
Сабат Є. та Назарець Л.М. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ФЕНОМЕНА ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 108-110.
Тарасюк Л. та Назарець Л.М. (2023) МУЗИКА ЯК ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПСИХІЧНИЙ СТАН ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 115-118.
Тимчак С. та Назарець Л.М. (2023) ІНФОРМАЦІЙНА ГІГІЄНА ПІД ЧАС ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 118-120.
Блищик Ю. та Назарець Л.М. (2022) МІСЦЕ УСПІХУ В ЖИТТІ НЕЗРЯЧОЇ ЛЮДИНИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 7-11.
Грицюк К. та Назарець Л.М. (2022) КРИЗОВІ СТАНИ ЛЮДЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 27-30.
Коренко Д. та Назарець Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 51-54.
Саковська О. та Назарець Л.М. (2022) ПОЧУТТЯ ПРОВИНИ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 96-99.
Ковальчук Х. та Назарець Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ НЕВПЕВНЕНОСТІ У СОБІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 37-39.
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМ З ПТСР ЗАСОБАМИ ПІСКОВОЇ ТЕРАПІЇ. Scientific Collection «InterConf», 2021 (№ 53). с. 213-216.
Гаврилюк О.А. та Назарець Л.М. (2021) ВПЛИВ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НА МОТИВАЦІЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 25-27.
Левченя В. та Назарець Л.М. (2021) ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК МОТИВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 56-59.
Чорноус Я.М. та Назарець Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 127-130.
Назарець Л.М. та Левчук О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ІМПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 146-149.
Назарець Л.М. та Мартинюк І. (2020) АНАЛІЗ ПОВЕДІНКОВИХ РЕАКЦІЙ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 149-151.
Назарець Л.М. та Носуленко У. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 152-154.
Назарець Л.М. та Крук Л. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛЬНОГО ТА НЕВЕРБАЛЬНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ III РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 144-146.
Огородник А.М. та Назарець Л.М. (2018) ФОРМУВАННЯ СХИЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО РЕСУРСНОГО ОБМІНУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 133-135.
Строк Ю.В. та Назарець Л.М. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РІЗНОВІКОВІ ГРУПІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 169-171.
Назарець Л.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ У КОНФЛІКТАХ ТА КОНСТРУКТИВНІ ПРИЙОМИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 197-202. ISSN 2518-7503
Назарець Л.М. (2015) СІМЕЙНІ КОНФЛІКТИ ТИПУ «БАТЬКИ-ДІТИ» ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 97-102.
Озарчук О.І. та Назарець Л.М. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФІЛАКТИКИ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 118-120.
Волошин М.М. та Назарець Л.М. (2013) АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТРИВОЖНОСТІ ТА НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 156-158.
Дзюбак О.В. та Назарець Л.М. (2013) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 161-163.
Назарець Л.М. (2012) СПЕЦИФІКА ВПЛИВУ ЕМОЦІЙ НА ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 89-91.
Назарець Л.М. (2010) ПОСЕРЕДНИЦТВО ПСИХОЛОГА У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ БАТЬКІВ І ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 67-69.
Гірак І. та Назарець Л.М. (2010) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ГЕНДЕРНИХ ВІДМІННОСТЕЙ АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 74-76.
Мартинюк В. та Назарець Л.М. (2010) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ РЕАГУВАННЯ НА КОНФЛІКТНУ СИТУАЦІЮ УЧНІВ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 93-96.
Назарець Л.М. (2010) ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ПІДЛІТКІВ З УРАХУВАННЯМ ГЕНДЕРНИХ ВІДМІННОСТЕЙ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 96-99.