Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Романюк С.К."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 36.

Стаття

Романюк С.К. та Трофімчук В.М. (2024) ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 141-148. ISSN 2411-4553

Романюк С.К. та Денисюк Л.В. та Данілова Н.Р. (2022) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ-МАРКЕТОЛОГІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2022 (81): Вип. 13. с. 104-107. ISSN 2519-2558

Романюк С.К. та Денисюк Л.В. та Данілова Н.Р. (2022) ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 90-91.

Романюк С.К. та Трофімчук В.М. (2021) КОРПУСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗВО. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 192-199. ISSN 2411-4553

Романюк С.К. та Гілянчук В.В. (2020) ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАНЯТТІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 4-7.

Романюк С.К. та Дениско Я.О. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 10-12.

Романюк С.К. та Остапчук М.В. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 15-19.

Романюк С.К. та Грушовець К.М. (2020) МЕТОДИЧНІ ТА ЗМІСТОВІ ПРОБЛЕМИ ЗАНЯТТЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 53-56.

Романюк С.К. та Чайковська М.В. (2020) MAIN ASPECTS OF EDUCATIONAL VIDEO MATERIALS DESIGN FOR USE IN EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 130-134.

Романюк С.К. та Блищик А.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 73-74.

Романюк С.К. та Гладковська М.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 100-102.

Романюк С.К. та Дутчак Т.І. (2019) ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 96-100.

Романюк С.К. та Ляшук А.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 140-142.

Романюк С.К. та Подйом О.І. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ПІСЕНЬ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 85-87.

Романюк С.К. та Басюк Ю.С. (2018) ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗДО. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 88-90.

Романюк С.К. та Захожа А.Ю. (2018) ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В РАМКАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 26-30.

Романюк С.К. та Кирушок В.А. (2018) КАЗКА ТА ЇЇ РОЛЬ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 98-100.

Романюк С.К. та Проценко Н.Ю. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 133-136.

Романюк С.К. та Хаєцька О.В. (2018) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 71-74.

Романюк С.К. та Долід Т.Г. (2018) ВИКОРИСТАННЯ LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ ПІД ЧАС УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 85-88.

Романюк С.К. та Власюк М.В. (2017) ІГРОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЛЕКСИЦІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 62-65.

Романюк С.К. та Дем’янюк І.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 104-107.

Романюк С.К. та Корінець О.О. (2017) ВИКОРИСТАННЯ РИМОВАНИХ ТЕКСТІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 53-56.

Романюк С.К. та Стрілецька К.А. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО МЕТОДУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 127-130.

Романюк С.К. та Цісарук О.Е. (2017) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 77-79.

Романюк С.К. (2017) ЗАСТОСУВАННЯ ТЕСТУВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 201-204.

Романюк С.К. та Городюк Н.Ю. (2016) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 86-89.

Романюк С.К. та Захожа А.Ю. (2016) АКТИВНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 47-50.

Романюк С.К. (2016) ПРАГМАСЕМАНТИЧНІ КАТЕГОРІЇ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2016. с. 79-82.

Романюк С.К. (2016) РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС: ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ, СПІВВІДНОШЕННЯ З СУМІЖНИМИ ПОНЯТТЯМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 126-132.

Романюк С.К. (2015) РЕКЛАМА ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ОБ’ЄКТ АНАЛІЗУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 15-18.

Романюк С.К. (2015) МОВЛЕННЄВИЙ ВПЛИВ ЯК ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНА ПРОБЛЕМА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 37-44.

Романюк С.К. (2015) ЗАСТОСУВАННЯ СТАТИСТИЧНИХ МЕТОДІВ У ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2015 (Вип.54). с. 134-137. ISSN 2519-2558

Романюк С.К. та Ковальчук Т.Г. (2012) НЕВЕРБАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 9-12.

Ковалюк В.В. та Ковальчук Т.Г. та Романюк С.К. (2008) СОЦІОКУЛЬТУРНІ ПРОБЛЕМИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПОШУКІВ СОЦІАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ. Актуальні питання культурології, 2008 (Вип.6): Т.І. с. 134-138. ISSN 2415-802X

Романюк С.К. та Ковальчук Т.Г. та Ковалюк В.В. (2007) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ. Вища освіта України, 2007: Т. 3. с. 160-163. ISSN 2078-1016

Цей список був створений у Wed Jul 17 22:51:48 2024 EEST.