Елементи, в яких автор: "Третяк О.М."
Вгору на рівень |
Третяк О.М. та Павлюк К. (2024) СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології, 2024. с. 169-174.
Євтушенко О.М. та Третяк О.М. (2024) СУТНІСТЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 30-33.
Третяк О.М. та Сюй Чан (2024) СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 111-115.
Сорочинська Т.А. та Третяк О.М. та Синьчук О.М. (2024) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939–1957): РЕФЛЕКСІЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СУЧАСНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 161-167. ISSN 2411-4553
Третяк О.М. та Клімцова І.І. (2023) ПОНЯТТЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Професійний розвиток педагога, 2023. с. 168-171.
Третяк О.М. (2023) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. In: Освіта в умовах реформування: теорія і практика. О.Зень, Рівне, с. 223-272. ISBN 978-617-601-425-6
Третяк О.М. та Клімцова І.І. (2023) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. People and the world: global problems of human development, 2023. с. 252-258.
Третяк О.М. та Краля Х.В. (2023) ІНКЛЮЗІЯ В ОСВІТІ ЯК КЛЮЧОВА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА. Implementation of modern scientific opinions in practice, 2023. с. 194-200.
Шевченко М.О. та Третяк О.М. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Професійний розвиток педагога, 2023. с. 160-164.
Третяк О.М. та Козел С.В. (2022) ДОДАТОК «ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ» ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА З ООП. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 117-119.
Третяк О.М. та Рубель І.С. (2022) СТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 113-115.
Третяк О.М. та Рубель І.С. (2022) ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЯК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РИСИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Concepts and use of technologies in practice, 2022. с. 177-181.
Третяк О.М. (2021) Європейська кредитно-трансферна система організації освітнього процесу у вищій школі в умовах європейського простору вищої освіти. In: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. О.Зень, М. Рівне, с. 40-75. ISBN 978-617-601-380-8
Сьомак І.М. та Третяк О.М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 124-126.
Третяк О.М. та Хомич Д.О. (2021) МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВОЇ ІНКЛЮЗІЇ ТА МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я УПРОДОВЖ ЖИТТЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 129-132.
Третяк О.М. та Міщеня О. та Іскра Л. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Нова педагогічна думка, 2021 (№4). с. 75-80. ISSN 2520-6427
Лєнкова О. та Третяк О.М. (2021) СУЧАСНА ПЕДАГОГІКА В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2021 (Т. 2): Вип. 36. с. 228-234. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Третяк О.М. та Міщеня О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ФАХІВЦЯ З ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 144-152.
Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 181-211. ISBN 978-617-601-320-4
Третяк О.М. (2020) Програма тренінгу «Формування комунікативної культури майбутнього педагога». In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 233-234. ISBN 978-617-601-320-4
Божук М.Р. та Третяк О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 4-6.
Воскресенська І.В. та Третяк О.М. (2020) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ С. ЛОГАЧЕВСЬКОЇ). Професійний розвиток педагога, 2020. с. 19-21.
Ничипорук К.Ю. та Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 94-97.
Самардак В.А. та Третяк О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 125-126.
Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) РОЛЬ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 172-182.
Третяк О.М. та Сукало О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗВО. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 227-229.
Засєкіна І.А. та Третяк О.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 69-71.
Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи, 2019: Вип. 21. с. 190-195. ISSN 2523-4900
Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2019 (№ 3): (99). с. 122-127. ISSN 2520-6427
Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноваційні програми і проекти в психології, педагогіці, освіті, 2019. с. 61-65.
Третяк О.М. (2018) ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2018. с. 95-96.
Задолинна О.Ф. та Третяк О.М. (2018) СУТНІСТЬ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 54-57.
Третяк О.М. та Окуневська Ю.О. (2017) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 278-282.
Третяк О.М. (2017) ФОРМИ ТА МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, 2017 (№ 1). с. 60-67.
Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2016) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 74-78.
Юрим Г.П. та Третяк О.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТНО-ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 267-271.
Третяк О.М. (2015) ДО ПИТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАСАДАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 84-86.
Третяк О.М. (2014) Професійний розвиток майбутнього вчителя початкової школи. [Навчальні матеріали]
Колупаєва Т.Є. та Третяк О.М. Педагогічна етика викладача вищої школи. [Методичні рекомендації]
Третяк О.М. Професійна компетентність викладача вищої школи. [Навчальний посібник]
Третяк О.М. Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні. [Методичні рекомендації]
Третяк О.М. та Ростопка Н.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Навчальний посібник]