Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Третяк О.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 47.

Розділ Книги

Третяк О.М. (2023) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. In: Освіта в умовах реформування: теорія і практика. О.Зень, Рівне, с. 223-272. ISBN 978-617-601-425-6

Третяк О.М. (2021) Європейська кредитно-трансферна система організації освітнього процесу у вищій школі в умовах європейського простору вищої освіти. In: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. О.Зень, М. Рівне, с. 40-75. ISBN 978-617-601-380-8

Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 181-211. ISBN 978-617-601-320-4

Третяк О.М. (2020) Програма тренінгу «Формування комунікативної культури майбутнього педагога». In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 233-234. ISBN 978-617-601-320-4

Монографія

Боровець О.В. та Бричок С.Б. та Гудовсек О.А. та Міщеня О.М. та Сойчук Р.Л. та Третяк О.М. та Яковишина О.М.' (2021) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. Інше. О. Зень, Рівне.

Боровець О.В. та Бричок С.Б. та Веремчук А.П. та Гудовсек О.А. та Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Сойчук Р.Л. та Третяк О.М. та Шевців З.М. та Яковишина Т.В. (2020) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА. Інше. О. Зень, Рівне.

Стаття

Третяк О.М. та Павлюк К. (2024) СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології, 2024. с. 169-174.

Євтушенко О.М. та Третяк О.М. (2024) СУТНІСТЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 30-33.

Третяк О.М. та Сюй Чан (2024) СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 111-115.

Євтушенко О. та Третяк О.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 37-40.

Мартинюк В. та Третяк О.М. (2024) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 67-73.

Павлюк К та Третяк О.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 92-95.

Сорочинська Т.А. та Третяк О.М. та Синьчук О.М. (2024) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939–1957): РЕФЛЕКСІЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СУЧАСНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 161-167. ISSN 2411-4553

Третяк О.М. та Клімцова І.І. (2023) ПОНЯТТЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Професійний розвиток педагога, 2023. с. 168-171.

Третяк О.М. та Клімцова І.І. (2023) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. People and the world: global problems of human development, 2023. с. 252-258.

Третяк О.М. та Краля Х.В. (2023) ІНКЛЮЗІЯ В ОСВІТІ ЯК КЛЮЧОВА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА. Implementation of modern scientific opinions in practice, 2023. с. 194-200.

Шевченко М.О. та Третяк О.М. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Професійний розвиток педагога, 2023. с. 160-164.

Третяк О.М. та Козел С.В. (2022) ДОДАТОК «ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ» ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА З ООП. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 117-119.

Третяк О.М. та Рубель І.С. (2022) СТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 113-115.

Третяк О.М. та Рубель І.С. (2022) ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЯК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РИСИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Concepts and use of technologies in practice, 2022. с. 177-181.

Сьомак І.М. та Третяк О.М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 124-126.

Третяк О.М. та Хомич Д.О. (2021) МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВОЇ ІНКЛЮЗІЇ ТА МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я УПРОДОВЖ ЖИТТЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 129-132.

Третяк О.М. та Міщеня О. та Іскра Л. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Нова педагогічна думка, 2021 (№4). с. 75-80. ISSN 2520-6427

Лєнкова О. та Третяк О.М. (2021) СУЧАСНА ПЕДАГОГІКА В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2021 (Т. 2): Вип. 36. с. 228-234. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Третяк О.М. та Міщеня О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ФАХІВЦЯ З ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 144-152.

Божук М.Р. та Третяк О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 4-6.

Воскресенська І.В. та Третяк О.М. (2020) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ С. ЛОГАЧЕВСЬКОЇ). Професійний розвиток педагога, 2020. с. 19-21.

Ничипорук К.Ю. та Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 94-97.

Самардак В.А. та Третяк О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 125-126.

Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) РОЛЬ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 172-182.

Третяк О.М. та Сукало О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗВО. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 227-229.

Засєкіна І.А. та Третяк О.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 69-71.

Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи, 2019: Вип. 21. с. 190-195. ISSN 2523-4900

Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2019 (№ 3): (99). с. 122-127. ISSN 2520-6427

Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноваційні програми і проекти в психології, педагогіці, освіті, 2019. с. 61-65.

Третяк О.М. (2018) ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2018. с. 95-96.

Задолинна О.Ф. та Третяк О.М. (2018) СУТНІСТЬ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 54-57.

Третяк О.М. та Окуневська Ю.О. (2017) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 278-282.

Третяк О.М. (2017) ФОРМИ ТА МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, 2017 (№ 1). с. 60-67.

Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2016) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 74-78.

Юрим Г.П. та Третяк О.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТНО-ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 267-271.

Третяк О.М. (2015) ДО ПИТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАСАДАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 84-86.

Навчальні матеріали

Третяк О.М. (2014) Професійний розвиток майбутнього вчителя початкової школи. [Навчальні матеріали]

Навчальний посібник

Третяк О.М. Професійна компетентність викладача вищої школи. [Навчальний посібник]

Третяк О.М. та Ростопка Н.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Навчальний посібник]

Методичні рекомендації

Колупаєва Т.Є. та Третяк О.М. Педагогічна етика викладача вищої школи. [Методичні рекомендації]

Третяк О.М. Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Jan 31 08:03:11 2025 EET.