Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Ціпан Т.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 35.

Стаття

Ціпан Т.С. (2023) РЕСУРСНІ МОЖЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА У ШКІЛЬНО-СІМЕЙНОМУ ВИХОВАННІ» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 247-258. ISSN 2411-4553

Ковтунович Є. та Ціпан Т.С. (2022) ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ЛЯЛЬКИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 40-42.

Нестерчук О. та Ціпан Т.С. (2022) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 65-68.

Охота О. та Ціпан Т.С. (2022) ЕКСКУРСІЯ ЯК ФОРМА ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 70-73.

Петрейко Ю. та Ціпан Т.С. (2022) ГРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 87-89.

Ціпан Т.С. (2021) ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ В ДІАДІ «СІМ’Я – ШКОЛА». Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 176-185. ISSN 2411-4553

Гарбарук Х.Ю. та Ціпан Т.С. (2020) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 22-24.

Джура О.О. та Ціпан Т.С. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 35-37.

Ціпан Т.С. (2020) ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ I СІМ’Ї У ВИХОВАННІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 235-241. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. (2018) ПРОВІДНІ ІДЕЇ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В.СУХОМЛИНСЬКОГО У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 272-284.

Ціпан Т.С. (2018) СУТНІСТЬ І НАУКОВІ ВИЗНАЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ АКМЕОЛОГІЯ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 212-220. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. та Боровець В.І. та Гоголь В.А. (2017) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 198-211. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. та Гоголь В.А. (2017) УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 207-218. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. та Кирушок В.А. (2017) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 351-355.

Ціпан Т.С. та Боровець В.І. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 290-298. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. (2016) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 174-181. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. (2016) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ТЕКСТОМ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 41-44.

Богданюк М.Ю. та Ціпан Т.С. (2016) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ У ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ КЛАСИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 4-7.

Зубик Г.А. та Ціпан Т.С. (2016) ЖИТТЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 18-21.

Мар'юсик І.В. та Ціпан Т.С. (2016) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 28-32.

Стрілецька К.А. та Ціпан Т.С. (2016) ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 36-40.

Ціпан Т.С. (2015) СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 170-181. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. (2015) ВЗАЄМОДІЯ ДИТЯЧОГО ОБ’ЄДНАННЯ І СІМ’Ї У ГРОМАДЯНСЬКОМУ ВИХОВАННІ ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 60-67.

Ціпан Т.С. (2015) МОВЛЕННЄВІ АФОРИЗМИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У ПРАКТИЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 53-56.

Гуляш І.М. та Ціпан Т.С. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 33-38.

Рибчинська К.О. та Ціпан Т.С. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У МІКРОРАЙОНІ ШКОЛИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 80-86.

Смосюк А.О. та Ціпан Т.С. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 94-102.

Сокотун С.А. та Ціпан Т.С. (2014) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 102-108.

Ціпан Т.С. (2014) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕРЖАВИ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 95-98.

Ціпан Т.С. (2011) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ У ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 217-227.

Методичні рекомендації

Ціпан Т.С. ІСТОРІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТЯЧИХ І МОЛОДІЖНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. [Методичні рекомендації]

Ціпан Т.С. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВНОЇ РОБОТИ. [Методичні рекомендації]

Ціпан Т.С. ПРЕВЕНТИВНА ОСВІТА І ВИХОВАННЯ. [Методичні рекомендації]

Ціпан Т.С. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ. [Методичні рекомендації]

Ціпан Т.С. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА РОБОТИ ДИТЯЧИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Apr 19 11:53:36 2024 EEST.