Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра менеджменту" та рік: 2009

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Г | Д | К | М | Ш
Число елементів: 10.

Г

Гуткевич С.О. та Князевич А.О. (2009) ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА МЕЛІОРОВАНИХ ЗЕМЛЯХ. Фінансова система України, 2009: Вип. 11. с. 241-247.

Д

Димченко Н.С. (2009) ПСИХОТРЕНІНГ. [Навчальні матеріали]

К

Князевич А.О. (2009) МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ АНАЛІЗУ І ОЦІНКИ ГОСПОДАРСЬКОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ВОДОГОСПОДАРСЬКО-МЕЛІОРАТИВНОГО КОМПЛЕКСУ. Інформаційні технології в економіці, менеджменті, бізнесі. Проблеми науки, практики і освіти, 2009 (Т. 1). с. 186-190.

Князевич А.О. (2009) КЛАСТЕР ЯК ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА МЕЛІОРОВАНИХ ЗЕМЛЯХ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Реструктуризація соціально-економічного потенціалу України в умовах розвитку ринкових відносин, 2009: Вип. 1. с. 11-15.

М

Машта Н.О. (2009) ДЕГУСТАЦІЙНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ ПРИ РОЗРОБЦІ НОВИХ ВИДІВ ПЛАВЛЕНИХ СИРНИХ ПРОДУКТІВ. Матеріали звітної наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників і студентів, 2009: Вип. Х. с. 43-45.

Машта Н.О. (2009) НОВА ШКАЛА ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПЛАВЛЕНИХ СИРІВ І ПЛАВЛЕНИХ СИНИХ ПРОДУКТІВ. Вісник Львівської комерційної академії, 2009: Вип. 10. с. 20-26.

Машта Н.О. (2009) ВИКОРИСТАННЯ РОСЛИННИХ ОЛІЙ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПЛАВЛЕНИХ СИРНИХ ПРОДУКТІВ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ. Харчові добавки. Харчування здорової та хворої людини, 2009. с. 84-86.

Машта Н.О. та Сирохман І. (2009) ПІДВИЩЕННЯ БІОЛОГІЧНОЇ ЦІННОСТІ ПЛАВЛЕНИХ СИРНИХ ПРОДУКТІВ. Товарознавство і торговельне підприємство: фахова професіоналізація, дослідження, інновації, 2009. с. 386-389.

Ш

Шимко О.В. (2009) БІРЖОВА ТОРГІВЛЯ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ. Наукові записки. Серія "Економіка", 2009 (Вип.12). с. 437-443.

Шувалов В.О. та Князевич А.О. (2009) ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК БІЗНЕС-ПРОПОЗИЦІЯ ПО ФОРМУВАННЮ ІННОВАЦІЙНОГО ПОРТФЕЛЮ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ. Економіко-соціальні проблеми виставкової діяльності, 2009. с. 56-58.

Цей список був створений у Tue Nov 5 04:28:02 2024 EET.