Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2018
Вгору на рівень |
Antonenko N. (2018) PHRASEOLOGICAL UNITS WITH THE CONJUNCTION “OR” IN THE ENGLISH LANGUAGE. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 25-31.
Bihunova S. (2018) ENGLISH PHRASEOLOGICAL UNITS OF LATIN AND FRENCH ORIGIN: COMPONENT “DOMESTIC ANIMAL”. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2018 (№1(69)). с. 54-56. ISSN 2519-2558
Bilous T. (2018) INTERCULTURAL COMPETENCE AS A KEY COMPONENT OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 123-125.
Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. (2018) THE ROLE OF METAPHORS IN THE LANGUAGE OF ADVERTISING. Молодий вчений, 2018 (№ 3.2): (55.2). с. 1-4. ISSN 2313-2167, 2304-5809
Mykhalchuk N.O. та Antyukhova N.I. (2018) DISCOURSE ANALYSES OF ABSTRACT NOUNS IN “THE ADVENTURE OF OLIVER TWIST” BY CHARLES DICKENS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 54-61.
Verovkina O. та Druziuk M. (2018) GENERAL OVERVIEW OF PARADOX INTERPRETATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 14-20.
Байло Ю.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕТАФОРИ У ТЕРМІНОЛОГІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 148-152.
Богачик М.С. (2018) КОМП’ЮТЕРНА МЕТАФОРА ЯК ОДИН З ПРОВІДНИХ МЕХАНІЗМІВ СЕМАНТИЧНОЇ ДЕРИВАЦІЇ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філолгія, 2018 (Ч. 1): Вип. 1(69). с. 64-66. ISSN 2409-6806
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 83-89.
Бутенко Сергій та Михальчук Ю.О. (2018) ЗНАЧЕННЯ ДУХОВНОСТІ В РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 19-22.
Бігунов Д.О. (2018) КОМПОНЕНТИ КОМУНІКАТИВНОЇ СИТУАЦІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 10-14.
Бігунова С.А. (2018) АНГЛІЙСЬКІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ ЛАТИНСЬКОГО ТА ФРАНЦУЗЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ: КОМПОНЕНТ «СВІЙСЬКА ТВАРИНА». Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філолгія, 2018 (Ч. 1): Вип. 1(69). с. 54-56. ISSN 2409-6806
Верьовкіна О.Є. та Гонтар В.Є. (2018) КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ СТИЛІСТИЧНИХ ФУНКЦІЙ ПАРАДОКСУ У ПРАЦЯХ І. ВО ТА Р. ДАЛЯ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2018 (Ч. 1): Вип. 1(69). с. 81-84. ISSN 2519-2558
Войчук Анастасія та Михальчук Ю.О. (2018) ПСИХОЛОГІЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 22-23.
Волович Максим та Михальчук Ю.О. (2018) ОБРАЗ ЕФЕКТИВНОГО ЛІДЕРА У СОЦІАЛЬНІЙ ПСИХОЛОГІЇ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 23-25.
Вєтрова І.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ПІДХОДІВ У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 90-95.
Зубілевич М.І. (2018) ІНШОМОВНИЙ ПРОФЕСІЙНО–ОРІЄНТОВАНИЙ ТЕКСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 95-103.
Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2018) ТЕКСТИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ (для здобувачів ступеня «магістр» факультету іноземної філології). [Навчальні матеріали]
Михальчук Н.О. (2018) ПРОБЛЕМА ДОБРА І ЗЛА ЯК ПОШУК НОВИХ ЕТИЧНИХ ІСТИН У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ ГЕОРГІЯ БАЛЛА. Гуманний розум, 2018. с. 106-110.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2018) ART TRANSLATION AND THE CATEGORY OF EXPRESSIVNESS IN THIS ESTETIC PARADIGM. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 155-158.
Михальчук Н.О. та Набочук О.Ю. (2018) THE IDEA OF UNDERSTANDING AS A “DIALOGUE OF CAPABILITIES”. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 130-139.
Федоришин О.П. (2018) FOSTERING SOCIAL SKILLS VIA GROUP WORK IN HIGHER EDUCATION. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 243-251. ISSN 2411-4553
Федоришин О.П. (2018) SOCIAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES VIA EDUCATION IN ONTARIO, CANADA. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 259-271.