Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання" та рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 35.

Стаття

Antonenko N. (2018) PHRASEOLOGICAL UNITS WITH THE CONJUNCTION “OR” IN THE ENGLISH LANGUAGE. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 25-31.

Bihunova S. (2018) ENGLISH PHRASEOLOGICAL UNITS OF LATIN AND FRENCH ORIGIN: COMPONENT “DOMESTIC ANIMAL”. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2018 (№1(69)). с. 54-56. ISSN 2519-2558

Bilous T. (2018) INTERCULTURAL COMPETENCE AS A KEY COMPONENT OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 123-125.

Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. (2018) THE ROLE OF METAPHORS IN THE LANGUAGE OF ADVERTISING. Молодий вчений, 2018 (№ 3.2): (55.2). с. 1-4. ISSN 2313-2167, 2304-5809

Mykhalchuk N.O. та Antyukhova N.I. (2018) DISCOURSE ANALYSES OF ABSTRACT NOUNS IN “THE ADVENTURE OF OLIVER TWIST” BY CHARLES DICKENS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 54-61.

Verovkina O. та Druziuk M. (2018) GENERAL OVERVIEW OF PARADOX INTERPRETATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 14-20.

Байло Ю.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕТАФОРИ У ТЕРМІНОЛОГІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 148-152.

Богачик М.С. (2018) КОМП’ЮТЕРНА МЕТАФОРА ЯК ОДИН З ПРОВІДНИХ МЕХАНІЗМІВ СЕМАНТИЧНОЇ ДЕРИВАЦІЇ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філолгія, 2018 (Ч. 1): Вип. 1(69). с. 64-66. ISSN 2409-6806

Богів І.Г. та Джава Н.А. (2018) МІСЦЕ ІНТЕРНЕТ-КОНТЕНТУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 16-18.

Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 83-89.

Бут Д.І. та Палій В.П. (2018) ПРОБЛЕМА МОДАЛЬНОСТІ БЕЗОСОБОВИХ ЗВОРОТІВ У ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 308-310.

Бутенко Сергій та Михальчук Ю.О. (2018) ЗНАЧЕННЯ ДУХОВНОСТІ В РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 19-22.

Бігунов Д.О. (2018) КОМПОНЕНТИ КОМУНІКАТИВНОЇ СИТУАЦІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 10-14.

Бігунова С.А. (2018) АНГЛІЙСЬКІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ ЛАТИНСЬКОГО ТА ФРАНЦУЗЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ: КОМПОНЕНТ «СВІЙСЬКА ТВАРИНА». Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філолгія, 2018 (Ч. 1): Вип. 1(69). с. 54-56. ISSN 2409-6806

Василькевич С.С. та Денейчук М.О. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ ТА УКРАЇНИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 36-37.

Верьовкіна О.Є. та Гонтар В.Є. (2018) КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ СТИЛІСТИЧНИХ ФУНКЦІЙ ПАРАДОКСУ У ПРАЦЯХ І. ВО ТА Р. ДАЛЯ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2018 (Ч. 1): Вип. 1(69). с. 81-84. ISSN 2519-2558

Войчук Анастасія та Михальчук Ю.О. (2018) ПСИХОЛОГІЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 22-23.

Волович Максим та Михальчук Ю.О. (2018) ОБРАЗ ЕФЕКТИВНОГО ЛІДЕРА У СОЦІАЛЬНІЙ ПСИХОЛОГІЇ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 23-25.

Вєтрова І.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ПІДХОДІВ У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 90-95.

Зубілевич М.І. (2018) ІНШОМОВНИЙ ПРОФЕСІЙНО–ОРІЄНТОВАНИЙ ТЕКСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 95-103.

Калісецька В.С. та Палій В.П. (2018) СЕМАНТИКО-СТРУКТУРНЕ ВИРАЖЕННЯ КОНЦЕПТУ «HAINE» (НЕНАВИСТЬ) В ФРАЗЕОЛОГІЗМАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 310-312.

Карась М.В. та Джава Н.А. (2018) МЕТОДИКА ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 74-76.

Кваснецька (Сяська) Н.В. та Ткачук Т.В. (2018) ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ БАЗОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ. Організаційно-методичне забезпечення підготовки фахівців в умовах міжнародної наукової та освітньої інтеграції, 2018. с. 123-127.

Ковальчук К.О. та Палій В.П. (2018) ДІАХРОНІЧНИЙ АСПЕКТ ФРАНЦУЗЬКОЇ АВТОРСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 312.

Микитюк Н.І. та Гронь Л.В. (2018) ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 112-114.

Михальчук Н.О. (2018) ПРОБЛЕМА ДОБРА І ЗЛА ЯК ПОШУК НОВИХ ЕТИЧНИХ ІСТИН У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ ГЕОРГІЯ БАЛЛА. Гуманний розум, 2018. с. 106-110.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2018) ART TRANSLATION AND THE CATEGORY OF EXPRESSIVNESS IN THIS ESTETIC PARADIGM. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 155-158.

Михальчук Н.О. та Набочук О.Ю. (2018) THE IDEA OF UNDERSTANDING AS A “DIALOGUE OF CAPABILITIES”. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 130-139.

Момотюк С.І. та Палій В.П. (2018) ЕКСПРЕСИВНІ ФУНКЦІЇ КАЛАМБУРІВ У ФРАНЦУЗЬКІЙ РОЗМОВНІЙ МОВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 317-318.

Мороз М.С. та Палій В.П. (2018) АНТРОПОНОМІНАЦІЯ У СФЕРІ ФРАНЦУЗЬКОЇ ГАСТРОНОМІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 320-321.

Святківська В.М. та Гронь Л.В. (2018) ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ГОВОРІННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 156-157.

Терещенко Т.В. (2018) КУЛЬТУРОЛОГІЧНА ІНФОРМАЦІЯ ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР ДЕКОДУВАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2018 (Вип. 2): (70). с. 217-219. ISSN 2519-2558

Федоришин О.П. (2018) FOSTERING SOCIAL SKILLS VIA GROUP WORK IN HIGHER EDUCATION. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 243-251. ISSN 2411-4553

Федоришин О.П. (2018) SOCIAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES VIA EDUCATION IN ONTARIO, CANADA. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 259-271.

Навчальні матеріали

Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2018) ТЕКСТИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ (для здобувачів ступеня «магістр» факультету іноземної філології). [Навчальні матеріали]

Цей список був створений у Sun Feb 23 13:13:41 2025 EET.