Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання" та рік: 2020
![]() | Вгору на рівень |
A
Antonenko N. (2020) ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES: BRIEF HISTORY. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 181-185.
B
Bihunov D.O. та Bihunova S.A. та Tretiakova K.V. (2020) ENGLISH PHRASEOLOGICAL UNITS OF LATIN AND FRENCH ORIGIN: COMPONENT “WILDLIFE”. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2020 (№9(77)). с. 26-30. ISSN 2519-2558
Bilous T. (2020) DEVELOPMENT OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE IN THE UNIVERSITY ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 152-154.
D
Datskiv S. та Воробйова І.А. (2020) USING ONLINE VIDEO IN CLASS: HOW TO USE YOUTUBE CHANNELS IN ESL CLASS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 55-59.
F
Fedoryshyn O. (2020) SOCIALIZATION IN THE SCHOOLING PROCESS VIA COOPERATIVE LEARNING. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 167-174.
Fridrikh A. та Bihunova S. та Nikolaichuk H. (2020) INQUIRY AS A KEY TO DEEPER LEARNING. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 195-202.
Furman R. та Перішко І.В. (2020) LEARNING STYLES AND STRATEGIES IN ELT CLASSROOM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 90-93.
H
Hriko A. та Воробйова І.А. (2020) ONLINE PROGRAMS TO TEACH WRITING: REVIEW AND APPLICATION. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 52-55.
K
Kuriata Y.V. та Kasatkina-Kubyshkina O.V. (2020) EUPHEMISMS AS REFLECTION OF ENGLISH MENTALITY. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2020 (№ 9): (77). с. 47-50. ISSN 2519-2558
M
Marach Т. та Перішко І.В. (2020) PECULIARITIES OF TEACHING ENGLISH PRONUNCIATION TO YOUNG UKRAINIAN LEARNERS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 67-71.
Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 28-34.
Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2020) PARTS OF SPEECH WHICH CHARACTERIZE THE EMOTION OF “FEAR”. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 115-121.
Mykhalchuk N. та Pelekh Y. та Kharchenko Y. та Ivashkevych E. та Ivashkevych Е. та Prymachok L. та Hupavtseva N. та Zukow W. (2020) The empirical research of the professional reliability of 550 doctors during the COVID-19 pandemic in Ukraine (March-June, 2020). Balneo Research Journal, 2020 (№ 3): Vol. 11. с. 393-404. ISSN 2069-7597
N
Nedbailo I. та Богачик М.С. (2020) TEACHING RECEPTIVE TYPES OF SPEECH ACTIVITY BY MEANS OF THE INTERNET RESOURCES AT ENGLISH LESSON IN SENIOR SCHOOL OF INSTITUTIONS OF GENERAL SECONDARY EDUCATION. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 75-78.
P
Prokopiuk V. та Перішко І.В. (2020) FACTORS INFLUENCING YOUNG LANGUAGE LEARNERS’ DEVELOPMENT. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 78-82.
S
Shamsutdynova M.-S. та Перішко І.В. (2020) METHODS OF MOTIVATION STUDENTS IN THE LEARNING PROCESS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 93-96.
T
Tereshchenko T.V. (2020) DIE ROLLE DES TUTORS BEIM DEUTSCHUNTERRICHT IM PROZESS DER WELTWEITEN GLOBALISIERUNG IN DER HOCHSCHULBILDUNG = РОЛЬ ТЬЮТОРСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2020 (77): Вип. 9. с. 132-134. ISSN 2519-2558
Terioshyna Y. та Воробйова І.А. (2020) EDUCATIONAL SOFTWARE: REVIEW AND ANALISYS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 87-90.
Tkachuk A. та Gron L. (2020) MAIN FACTORS TO SUPPORT THE DEVELOPMENT OF STUDENT SPEAKING ABILITY. Фундаментальні та прикладні наукові дослідження: актуальні питання, досягнення та інновації, 2020. с. 113-116.
Tretiakova K. та Bihunov D. (2020) NEW ELT METHODOLOGY CURRICULUM: STUDENTS’ EXPECTATIONS OF SCHOOL PRACTICE. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 153-159.
Y
Yaroshchuk D. та Gron L. (2020) READING STRATEGIES FOR TEACHING SENIOR HIGH SCHOOL STUDENTS. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 135-138.
Yaroshchuk D. та Gron L. (2020) TEACHING READING COMPREHENSION SENIOR HIGH SCHOOL STUDENTS. Фундаментальні та прикладні наукові дослідження: актуальні питання, досягнення та інновації, 2020. с. 117-120.
Yerzhykevych O. та Богачик М.С. (2020) THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN TEACHING WRITING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 59-63.
І
Івашкевич Е.Е. та Антюхова Н.І. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 265-286.
Івашкевич Е.Е. та Терновник Н.А. (2020) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ КАЗОК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми психології, 2020 (Вип.27). с. 98-109.
Ігнатьєва А.О. та Богачик М.С. (2020) ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІДІОМАТИЧНИХ ОДИНИЦЬ ІЗ СЕМОЮ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЧАСТИН ТІЛА В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 11-15.
А
Антончук І.Є. та Кіндрат Н.П. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ З МЕТОЮ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 132-142.
Б
Бойко В. та Воробйова І.А. (2020) ВЕРБАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ «HOME» У РОМАНІ ДЖ.РОУЛІНГ «HARRY POTTER AND THE PHILOSOPHER’S STONE». Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 4-7.
Бойко В. та Воробйова І.А. (2020) ВЕРБАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ «HOME» У РОМАНІ ДЖ.РОУЛІНГ «HARRY POTTER AND THE PHILOSOPHER’S STONE». Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 7-12.
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2020) АВТЕНТИЧНИЙ КОНТЕКСТ НАВЧАННЯ ЯК ЗАПОРУКА АКТИВНОГО ЗАЛУЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 154-159.
В
Вєтрова І. та Вєрьовкіна О. (2020) АВТОНОМІЯ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 78-85.
Г
Гронь Л.В. (2020) АКТИВІЗАЦІЯ УСНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 86-91.
Д
Д’яченко Д. та Воробйова І.А. (2020) ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ІРОНІЇ У СЕРІАЛІ МАРКА ГЕТТІСА ТА СТІВЕНА МОФФАТА «ШЕРЛОК». Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 7-11.
Д’яченко Д. та Воробйова І.А. (2020) ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ІРОНІЇ У СЕРІАЛІ МАРКА ГЕТТІСА ТА СТІВЕНА МОФФАТА «ШЕРЛОК». Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 49-57.
З
Зубілевич М.І. та Фінчук Г.В. (2020) GENDER IDENTIFICATION OF THE NEWS TEXT. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 57-62.
К
Колібек Ю.А. (2020) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ЧИТАННІ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 103-106.
Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2020) EUPHEMISMS AS LINGUISTIC AND CULTURAL PHENOMENON IN THE CONTEXT OF ENGLISH MENTALITY. Modern Scientific Potential, 2020 (7). с. 41-43.
Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2020) METAPHORS AS THE CHIEF MEANS IN THE LANGUAGE OF ADVERTISING. Science and Civilization, 2020. с. 11-13.
М
Мазурок О.І. та Верьовкіна О.Є. (2020) КОРЕКЦІЯ ПОМИЛОК У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 63-67.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2020) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЖАНРОВОЇ СПЕЦИФІКИ ТВОРУ ДЖ. АПДАЙКА «КЕНТАВР». Актуальні проблеми психології, 2020 (Вип.27). с. 174-185.
Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2020) THE TERM “ABSURD” AND COMMEDIA DELL’ARTE MANIFESTO. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 79-93.
Михальчук Н.О. та Яцюрик А.О. (2020) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ МЕХАНІЗМИ КВАЗІВЗАЄМОДІЇ З ТВОРАМИ МИСТЕЦТВА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 94-108.
Мудрик І.Г. та Богачик М.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 71-75.
П
Пильнєва Н.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2020) АНГЛОМОВНИЙ РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС У ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНОМУ АСПЕКТІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 21-24.
Полховська О.М. (2020) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 116-119.
Поліщук Д. та Воробйова І.А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ІСНУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЇ АРХІТЕКТУРИ В ХУДОЖНЬОМУ ТЕКСТІ (НА ПРИКЛАДІ ОПОВІДАНЬ А.К.ДОЙЛЯ ПРО ШЕРЛОКА ХОЛМСА). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 24-26.
Поліщук Д. та Воробйова І.А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ІСНУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЇ АРХІТЕКТУРИ В ХУДОЖНЬОМУ ТЕКСТІ (НА ПРИКЛАДІ ОПОВІДАНЬ А.К.ДОЙЛЯ ПРО ШЕРЛОКА ХОЛМСА). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 109-113.
С
Савчук А.С. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2020) ТЕСТУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА НЕОБХІДНІ ІНТЕРВЕНЦІЇ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 82-86.
Середюк Л. (2020) МІСТ МІЖ ТЕОРІЄЮ І ПРАКТИКОЮ: БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ З КОНЦЕПЦІЄЮ «ВЧИМОСЯ НАВЧАТИ НІМЕЦЬКОЇ». Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 174-180.
Сторожук Х.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ АНГЛОМОВНОГО ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРУ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 119-124.
Т
Терещенко Т.В. (2020) ЦИФРОВІ НОСІЇ ЯК ЗАСІБ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 181-186.
Титечко О. та Воробйова І.А. (2020) СКОРОЧЕННЯ У СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ, ЇХНІ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ ІСНУВАННЯ У СУЧАСНОМУ МОВЛЕННІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 27-28.
Титечко О. та Воробйова І.А. (2020) СКОРОЧЕННЯ У СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ, ЇХНІ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ ІСНУВАННЯ У СУЧАСНОМУ МОВЛЕННІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 124-127.
Третьякова К.В. (2020) МІФОНІМИ-ОМОНІМИ ЯК ГУМАНІТАРНІ ТА МОВНІ УНІВЕРСАЛІЇ (на матеріалі латинської мови). Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 127-132.
Ф
Федорчук Б.Р. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 132-135.
Ю
Юхимець Д. та Воробйова І.А. (2020) ДО ПИТАННЯ ПРО ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 36-38.
Юхимець Д. та Воробйова І.А. (2020) ДО ПИТАННЯ ПРО ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 128-132.