Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

DIE ROLLE DES TUTORS BEIM DEUTSCHUNTERRICHT IM PROZESS DER WELTWEITEN GLOBALISIERUNG IN DER HOCHSCHULBILDUNG = РОЛЬ ТЬЮТОРСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Tereshchenko T.V. (2020) DIE ROLLE DES TUTORS BEIM DEUTSCHUNTERRICHT IM PROZESS DER WELTWEITEN GLOBALISIERUNG IN DER HOCHSCHULBILDUNG = РОЛЬ ТЬЮТОРСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2020 (77): Вип. 9. с. 132-134. ISSN 2519-2558

[img]
Перегляд
Текст
Терещенко Т..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

Der Artikel befasst sich mit der Bestimmung der Besonderheiten der Arbeit eines Tutors im kombinierten Deutschunterricht an der Hochschule. Aufgrund der mangelnden Ausbildung solcher Fachkräfte für das Fernlehrsystem werden die theoretischen Grundlagen geschaffen, die zur Bestimmung der beruflichen Fähigkeiten und Fertigkeiten des Lehrers dienen. Der Tutor fungieren als Vermittler zwischen dem Lehrer (der akademischen Disziplin, den Lehrgang) und dem Schüler, definiert die Ziele und Hauptkonzepte des Lehrgangs, bietet die psychologische Unterstützung im Lernprozess und Kontaktaufnahme mit den Mitgliedern der Lerngruppe, hilft bei der Organisation der selbständigen Arbeit, bewertet die Erfolge und Schwächen der Studierenden.
Статтю присвячено визначенню специфіки роботи тютора у комбінованих заняттях з німецької мови у вищій щколі. У зв’язку з відсутністю підготовки таких спеціалістів для системи дистанційної освіти, підводиться теоретична база для визначення професійних навичок та вмінь тютора, який виступає посередником між викладачем (навчальною дисципліною, навчальним курсом) і студентом, визначає цілі, завдання і найважливіші концепції курсу, створює психологічну підтримку в процесі навчання, встановлює контакт з членами навчальної групи, організовує їх самостійну роботу, оцінює успіхи і слабкі сторони студентів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Tereshchenko T. V. Die rolle des tutors beim Deutschunterricht im prozess der weltweiten globalisierung in der Hochschulbildung = Роль тьюторських технологій при викладанні німецької мови в процесі всесвітньої глобалізації вищої освіти / T.V.Tereshchenko // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія». - Острог, 2020. - Вип. 9 (77). - С. 132–134.
Ключові слова: Fernunterricht, Tutor, Tutorenkenntnisse, Online-Lernressourcen, Kommunikationstechnologien, дистанційне навчання, тютор, навички тютора, Інтернет-ресурси навчання, комунікаційні технології
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.4 Процеси в управлінні > 005.44 Глобалізація, масштабність
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Лют 2021 08:25
Останні зміни: 09 Лют 2021 08:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3667

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу